dus:
in 2009: 1
in 2010: 2
in 2011: 5
in 2012:11
In 2013: 3; (18 ge-extrapoleerd)
sindsdien zie ik dat er de 343 ; 354 ; 305 al gepasseerd zijn...
dat brengt de teller voor 2013 op 6; ge-extrapoleerd naar einde jaar staat dat nog steeds op 18 voor 2013
of zijn er nog al ergens 'spot's van gemoderniseerden? 339 al iemand gezien?
volgens Marcad was de volgorde deze:
Ook al in CW Mechelen
21. 343 sinds 31/05/12
22. 354 sinds 15/06/12
23. 305 sinds 04/07/12
24. 339 sinds 05/09/12
25. 334 sinds 01/10/12
26. 323 sinds 07/11/12
27. 434 sinds 29/11/12
28. 319 sinds 17/12/12
29. 335 sinds 27/12/12
ziemon schreef:dat lijkt me een dure aangelegenheid, zo lang werken aan een project. Bovendien sta je over 10 jaar achterhaalde techniek te installeren als je niet meevernieuwd.
eigenlijk is het concept al verouderd voor men het begon te installeren.
Waarom houdt men in hemelsnaam vast aan die belachelijke 2.75/1.75 zetelopstelling? waarom niet gewoon een I11 interieur? (of zijn de gebruikers van deze treinen minderwaardige burgers voor NMBS?)
ziemon schreef:dat lijkt me een dure aangelegenheid, zo lang werken aan een project. Bovendien sta je over 10 jaar achterhaalde techniek te installeren als je niet meevernieuwd.
eigenlijk is het concept al verouderd voor men het begon te installeren.
Waarom houdt men in hemelsnaam vast aan die belachelijke 2.75/1.75 zetelopstelling? waarom niet gewoon een I11 interieur? (of zijn de gebruikers van deze treinen minderwaardige burgers voor NMBS?)
Als je nog eens in een Break zit, moet je eens op de schuifdeuren letten, die zitten niet in het midden van de bak, maar houden -uiteraard- rekening met de 2/3 zitsindeling.
Om dat te veranderen naar 2+2 zou je de ganse constructie van de bak moeten aanpassen.
ziemon schreef:dat lijkt me een dure aangelegenheid, zo lang werken aan een project. Bovendien sta je over 10 jaar achterhaalde techniek te installeren als je niet meevernieuwd.
eigenlijk is het concept al verouderd voor men het begon te installeren.
Waarom houdt men in hemelsnaam vast aan die belachelijke 2.75/1.75 zetelopstelling? waarom niet gewoon een I11 interieur? (of zijn de gebruikers van deze treinen minderwaardige burgers voor NMBS?)
Als je nog eens in een Break zit, moet je eens op de schuifdeuren letten, die zitten niet in het midden van de bak, maar houden -uiteraard- rekening met de 2/3 zitsindeling.
Om dat te veranderen naar 2+2 zou je de ganse constructie van de bak moeten aanpassen.
zelfs zonder deze binnenwanden te veranderen kan men makkelijk een 2+2 opstelling plaatsen; langs de "smalle zijde" plaats je dan een enkele zetel tegen deze binnenwand.
in het tussen rijtuig staan de wanden al correct voor een 2+2 opstelling, maar daar moet dan zo nodig dat "space wc " geplaatst worden.
Terminus schreef:Zou het kunnen dat de 334 ook gemoderniseerd buiten staat aan de CW Mechelen of lieten mijn ogen me in de steek en was het toch de 434?
vrijdag stond de 434 binnen, geen idee wat er buiten staat sorry
Terminus schreef:Zou het kunnen dat de 334 ook gemoderniseerd buiten staat aan de CW Mechelen of lieten mijn ogen me in de steek en was het toch de 434?
Idd, 334 gespot dit morgen in Namen.
R.G. 04-06-13
dus:
in 2009: 1
in 2010: 2
in 2011: 5
in 2012:11
In 2013: 3; (18 ge-extrapoleerd)
sindsdien zie ik dat er de 343 ; 354 ; 305 al gepasseerd zijn...
dat brengt de teller voor 2013 op 6; ge-extrapoleerd naar einde jaar staat dat nog steeds op 18 voor 2013
of zijn er nog al ergens 'spot's van gemoderniseerden? 339 al iemand gezien?
volgens Marcad was de volgorde deze:
Ook al in CW Mechelen
21. 343 sinds 31/05/12
22. 354 sinds 15/06/12
23. 305 sinds 04/07/12
24. 339 sinds 05/09/12
25. 334 sinds 01/10/12
26. 323 sinds 07/11/12
27. 434 sinds 29/11/12
28. 319 sinds 17/12/12
29. 335 sinds 27/12/12
als nu de 339 en 334 ook gezien zijn komen we aan 25; en eindejaar aan 29
in 2009: 1
in 2010: 2
in 2011: 5
in 2012:11
In 2013: 8; ( 12; ge-extrapoleerd voor het hele jaar)
rvdborgt schreef:Bij 12 per jaar duurt dat dus nog ruim 9 jaar...
En tegen dan zijn de oudste Breaks de 40 gepasseerd... Ik heb het gevoel dat sommige nooit in het wit zullen rijden, maar ongemoderniseerd gesloopt zullen worden.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.