In ieder geval, nu ik even terugbladerde in de topic zag ik de tekeningen (nu off-line) van Simpy nog staan, en ik kan zeggen dat hij dus met zijn AM96-stijl er het dichtst bijzat.Tenzij men natuurlijk nog een rode band er zal bijdoen..
'k Vind het juist heel schoon op deze manier, die rode band moet er niet bij van mij. Net als op de AM96 dus.
Vraag mij ook af of het op een Break zou passen van de ramen in een zwarte doorlopende band te steken zoals AM96 en AR41. Niet dat ze dit van plan zijn te doen...
enkel de rode deuren nog, glas er in en de buitenkant is klaar, zover ik opgevangen heb is dit effectief de juiste nieuwe kleur zoals je hem op de foto ziet
overweg13 schreef:
Hm, en waarom zou je niet elk uur een 800 van/aan een klassiek stel kunnen (ont)koppelen?
tot voor de 'duikbrilletjes' er waren werden de L-treinen Herentals-Antwerpen en Leuven-Antwerpen met klassiekjes gereden die in Lier gekoppeld/ontkoppeld werden.
Duurde misschien iets langer, maar vooral er was extra personeel nodig om deze (ont)koppeling uit te voeren (rangeerder of lader met beperkte rangeer opleiding)
Gaat hier over Break he, niet M5. Van de Break is er nog geen enkele foto van een interieur openbaar gemaakt. Denk ook niet dat er al een prototype van gemaakt is.
Laatste foto van die Break was de gestripte kast in de nieuwe livrei.
aan de breaks zijn ze bezig, ik denk gewoon dat pottenkijkers momenteel zoveel mogelijk worden buitengehouden tot er een persvoorstelling kan komen. hebben ze in 99 met de eerste gemoderniseerde klassiek ook gedaan (alias ms606)