Ze bestaat op zijn minst al een aantal weken, en mijn gok is dat het op een gegeven moment eens zal gedaan zijn. Dit is juist hetzelfde als met al die iPhone-applicaties die die info uit de site halen.
De informatie in de database gaat vrij ver terug, minstens tot april 2009. Het enige dat ze misschien zuur zal opbreken is de nogal officieel aandoende lay-out, het wekt de suggestie een verlengstuk van RailTime.be te zijn.
Ze hebben blijkbaar weer wat veranderingen gedaan aan railtime.
De banner bovenaan met de storingen ziet er echt niet uit in Firefox en op klikken lukt ook niet. In IE natuurlijk weer wel , bende prutsers zeg!
Wat wel goed is dat je nu onmiddellijk kan omwisselen van aankomt naar vertrek of omgekeerd, per station.
Er is blijkbaar ook iets misgelopen bij de stationsnamen :/.
Presario schreef:Ze hebben blijkbaar weer wat veranderingen gedaan aan railtime.
De banner bovenaan met de storingen ziet er echt niet uit in Firefox en op klikken lukt ook niet. In IE natuurlijk weer wel , bende prutsers zeg!
Wat wel goed is dat je nu onmiddellijk kan omwisselen van aankomt naar vertrek of omgekeerd, per station.
Er is blijkbaar ook iets misgelopen bij de stationsnamen :/.
Met safari en firefox (beide mac-versies) momenteel geen enkele lay-out fout te merken, je kan overal op klikken zoals het moet zijn.
Waar zie jij een fout bij de stationsnamen?
zoals ik het hier zie merk ik geen enkele fout op.
Hoezo? vertragingen worden toch gewoon in een Excel file bijgehouden dat je kan downloaden op de NMBS website, daarna stuur je dat op met je tickets of vul je het abonneenummer in
het zou anders toch wel héél druk worden bij de onderchef niet?
JayBeeke schreef:@ Kristofke, je hebt nog steeds een bewijsje van de onderchef nodig. Daar moet je drie dagen na de feiten ook niet meer om komen vragen...
Om het formulier voor frekwente vertragingen in te vullen heb je toch geen bewijs van de onderstationschef nodig ?
Daarom zou een contactloos abonnement geen slecht idee zijn.
Dat de treinbegeleider gewoon de kaart een fractie van seconde tegen zijn ibis houdt, en de rit geregistreerd wordt.
Anders gaat dit systeem ooit ontsporen of gaan er zoveel regeltjes komen dat het niet meer doenbaar is voor de eerlijke mensen om compensatie aan te vragen