Re: Nieuwe motorstellen / M7
Geplaatst: 06 feb 2020, 06:15
Dank je wel!Steve schreef:1873 is ook het nummer van een locomotief van de reeks HLE 18.
Dank je wel!Steve schreef:1873 is ook het nummer van een locomotief van de reeks HLE 18.
Dat is wel interessant, als ik mensen wat zou moeten aanraden is pak hem vanaf het luikse naar Visé. Daar is de trein doorgaans redelijk leeg.ThomasNMBS schreef: ↑26 feb 2020, 06:26 Een klein vogeltje heeft me verteld dat de inzet van M7 in de 7401-8400 vanaf dit weekend afloopt en de trein terug met M4 zal rijden volledig.
Vanaf maandag rijdt de 7445-8446 in tegenstelling daarvan met 4 M7 en 7 i11 ( waaronder een stuurrijtuig i11). Wordt dus ruim plaats op die trein
Groetjes
Maar het interessantste deel is toch wel tussen Leuven en Ans, want daar haalt hij 200 km/h. Helaas moet je dan wel al opstappen in Brussel, want deze trein stopt niet in Leuven.Eric0641 schreef: ↑26 feb 2020, 10:24Dat is wel interessant, als ik mensen wat zou moeten aanraden is pak hem vanaf het luikse naar Visé. Daar is de trein doorgaans redelijk leeg.ThomasNMBS schreef: ↑26 feb 2020, 06:26 Een klein vogeltje heeft me verteld dat de inzet van M7 in de 7401-8400 vanaf dit weekend afloopt en de trein terug met M4 zal rijden volledig.
Vanaf maandag rijdt de 7445-8446 in tegenstelling daarvan met 4 M7 en 7 i11 ( waaronder een stuurrijtuig i11). Wordt dus ruim plaats op die trein
Groetjes
Als sardienen in een doosje doorgaans op die P. Heb hem vaak genoeg gepakt opstap 's ochtens Visé en smiddag dan terug. Hij is altijd wel vol.trainlovertje schreef: ↑26 feb 2020, 15:13Maar het interessantste deel is toch wel tussen Leuven en Ans, want daar haalt hij 200 km/h. Helaas moet je dan wel al opstappen in Brussel, want deze trein stopt niet in Leuven.Eric0641 schreef: ↑26 feb 2020, 10:24Dat is wel interessant, als ik mensen wat zou moeten aanraden is pak hem vanaf het luikse naar Visé. Daar is de trein doorgaans redelijk leeg.ThomasNMBS schreef: ↑26 feb 2020, 06:26 Een klein vogeltje heeft me verteld dat de inzet van M7 in de 7401-8400 vanaf dit weekend afloopt en de trein terug met M4 zal rijden volledig.
Vanaf maandag rijdt de 7445-8446 in tegenstelling daarvan met 4 M7 en 7 i11 ( waaronder een stuurrijtuig i11). Wordt dus ruim plaats op die trein
Groetjes
Wat ik heb gehoord is ergens komend voorjaar in de 500-serie Oostende <> Eupen.Dieselfreak schreef:Is nu al bekend wanneer de M7 voor het eerst ingezet wordt buiten de P-diensten?
Het ging hier dan ook puur om een test-fase, dat de samenstelling nu volledig uit M4 bestaat wil niet zeggen dat er iets is misgelopen. Misschien zelfs integendeel gezien de berichten over de verdere commerciële inzet.
Wie zegt dat er iets is misgelopen? Als ze vanaf maandag aan 200km/h gaan rijden zal dat wel betekenen dat ze aan lagere snelheden naar behoren werkten.Lukas schreef:Hoi,
Vandaag was P 8400 volledig samengesteld uit M4 rijtuigen. Ik begrijp niet wat er mis gelopen is met de M7 rijtuigen. De keren dat ik heb meegereden met deze P trein heb ik niets abnormaal gemerkt.
Lukas
Als dat zo is wat zullen er met de I11 treinen gebeuren zullen die bvb ingezet worden op de lijn Oostende-Antwerpen zodat die Desiro's eindelijk zullen verdwijnen op die verbinding?
Pas over een jaar? Gaat men dit mooie nieuwe materiaal echt nog zo lang aan de kant laten staan??ergens komend voorjaar in de 500-serie Oostende <> Eupen