FLV-FGSP schreef:Werkvensters zijn een Franse ziekte. In Duitsland, Zwitserland en Nederland kent de infrastructuurbeheerder het begrip niet. Infrabel kijkt helaas te veel naar het zuiden.
Dat is niet helemaal waar, Prorail hanteert ook al een tijdje een aantal vaste avonden/nachten per week voor werken die zeker niet altijd doorgaan.
Maar waar doet ProRail midden op de dag een hoofdlijn een uurtje dicht?
FLV-FGSP schreef:Werkvensters zijn een Franse ziekte. In Duitsland, Zwitserland en Nederland kent de infrastructuurbeheerder het begrip niet. Infrabel kijkt helaas te veel naar het zuiden.
Dat is niet helemaal waar, Prorail hanteert ook al een tijdje een aantal vaste avonden/nachten per week voor werken die zeker niet altijd doorgaan.
Maar waar doet ProRail midden op de dag een hoofdlijn een uurtje dicht?
Groetjes,
Rian
Gelukkig nog nergens, maar laten we ze maar niet op het idee brengen
Er zijn Onderhoudsroosters, waardoor enkele uren een spoor of 2 niet gebruikt kan worden. Die keren wekelijks terug, maar volledig sluiten gebeurt vrijwel niet overdag, behalve bij geplande werkzaamheden.
FLV-FGSP schreef:Op zaterdag 15 februari zal de trein van 12:05 extra druk zijn. De Liga ter Ontsluiting van de Noorderkempen roept de Noorderkempenaren op om die trein te nemen: http://www.falendefyra.be/ff/?p=111
Bij deze zijn dus alle sympathisanten van het station Noorderkempen meer dan welkom, nu zaterdag om 11u45 aan het station Noorderkempen. Kom zaterdag mee de liefde verklaren (in een fluohesje) en stuur een duidelijk signaal de buitenwereld in!