Modernisering Breaks
Helaas heeft ICRm geen gesloten toiletten. (Voor de zekerheid nog even nagevraagd.)[/quote]msts.be schreef:Oooooo jawel hoor , de ICRm's hebben toch afgesloten toiletten , en ik denk dat we nu toch mogen gaan aannemen dat bijna alle rijtuigen (zowel puur Benelux-rijtuigen als blauwe ICR-Buurland rijtuigen) gerenoveerd zijn en gesloten toiletten hebben hé ....rvdborgt schreef:Wat is het probleem dan? De Benelux gaat vanaf juni door de tunnel, maar heeft echt geen gesloten toiletten...
Dit bewijs uit het ongerijmde werkt helaas niet...msts.be schreef:Die rijtuigen gaan namelijk op de HSL rijden met de tijdelijke shuttletreinen hé , en omdat het Nederlandse deel voor 85% is uitgevoerd met een betonnen ondergrond , waar sowiso niets geloosd mag op worden , dan kan je al wel snel afleiden dat ze dan ook allemaal met een gesloten toilet uitgerust zijn hé..
Groetjes,
Rian
idd want NS had gevraagd aan nmbs om met rijtuigen met open WC over de nieuwe lijn te mogen rijden maar dat heeft zowel nmbs als infrabel geweigerd.
er zal nog veel water naar zee lopen voor de eerste echte trein tussen belgie en nederland over die nieuwe lijn zal rijden, de verschillende manier van denken ivm het verkeer op die lijn zorgt nog voor menig discussie (belgie wil alle HSL lijnen in brussel laten beheren =>> zoals nu al geval is voor L1 en L2) docht Nederland is vragende partij dat lijn 4 door antwerpen zou bediend worden, dit om eventuele taalproblemen te vermijden
er zal nog veel water naar zee lopen voor de eerste echte trein tussen belgie en nederland over die nieuwe lijn zal rijden, de verschillende manier van denken ivm het verkeer op die lijn zorgt nog voor menig discussie (belgie wil alle HSL lijnen in brussel laten beheren =>> zoals nu al geval is voor L1 en L2) docht Nederland is vragende partij dat lijn 4 door antwerpen zou bediend worden, dit om eventuele taalproblemen te vermijden
Bron: http://www.belrail.be
Alle zet u efkes in de zetels van de breaks en bewonder de muurschilderingen van de 1ste klasse afdelingen.
Hopelijk verdwijnen die niet na de modernisering, vind dat heel schik gedaan van Troussama.
Mijn lievelingsstellekes de Breaks.
Ze rammelen altijd goed als ze in de wissels gaan, de Breaks. [/list]
Alle zet u efkes in de zetels van de breaks en bewonder de muurschilderingen van de 1ste klasse afdelingen.
Hopelijk verdwijnen die niet na de modernisering, vind dat heel schik gedaan van Troussama.
Mijn lievelingsstellekes de Breaks.
Ze rammelen altijd goed als ze in de wissels gaan, de Breaks. [/list]
Laatst gewijzigd door Duikbril AM86 op 28 sep 2006, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd, breaks rijden goed. Degelijke tractie elektronica. Geen schokken gelijk klassiekjes enzo.
Als er overal zeteltjes zouden zijn gelijk in het middenrijtuig. Een opfrissing en airco zou dat héél goed zijn natuurlijk, en mag dat dan nog gerust jaren meegaan op de IC L. Maar zoals die nu zijn vind ik ze niet echt "IC-waardig".
Als er overal zeteltjes zouden zijn gelijk in het middenrijtuig. Een opfrissing en airco zou dat héél goed zijn natuurlijk, en mag dat dan nog gerust jaren meegaan op de IC L. Maar zoals die nu zijn vind ik ze niet echt "IC-waardig".
Niet echt vind ik Tenzij ze de deuren iets sneller laten dichtgaan.Shrek schreef:de breaks rijden zeer goed vind ik. Als ze er nu airco en zetels à la MS96 inzetten heb je de perfecte omnibus
Ik vind breaks beter geschikt voor IR & IC treinen dan voor L treintjes.
Ook trekken ze minder snel op dan bv een sprinterke, dat is het enigste moterstel dat perfect is voor een L trein. Trekt zeer snel op, en de deuren sluiten vrij snel. Alleen spijtig dat ze niet tegen regen kunnen
ik heb ni gezegd of die testen al gedaan waren he LOLBart schreef:Ja dat is waarSteven schreef:voor de snelheid van die deuren bij breaks zijn er al verschillende proeven gedaan om deze te verhogen
Gelijk dat ze al 20 jaar bezig zijn met testen te doen aan de koplampen van de vierledige.
Buiten den 810 & 807 (langs een kant) is daar nog niks aan veranderd.