Pagina 98 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 jun 2014, 22:53
door Stijn91
Volgens mij heeft de 435 ook zijn modernisatie gehad.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jun 2014, 00:06
door Trein30
Stijn91 schreef:Volgens mij heeft de 435 ook zijn modernisatie gehad.
Trein30 schreef:(30/04/2014) Vanochtend gespot te Antwerpen-Berchem: Break 435. Revisiedatum 08/04/2014.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 jul 2014, 20:47
door Trein30
Vandaag gespot te Antwerpen-Berchem: Break 364, revisiedatum 20/06/14

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 jul 2014, 20:55
door Stijn91
Deze avond 4 gemoderniseerde breaks zien passeren in Ternat die IC 2315 verzekerden.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 aug 2014, 13:29
door Trein30
Gisteren gespot te Hasselt: Break 355 (mod). Revisiedatum onbekend.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 aug 2014, 16:32
door Marcad
Hallo

Vandaag de 312 (MOD 31-07-14) op IC treinen Luik-Namen-Brussel...
Volgens "het spoorweg journaal" zullen ook breaks in park gaan zoals de sprinter omdat hun revisie datum te oud zijn.

Gr
M

Dus tijd voor een update...

01. 308 ==> 03-11-09
02. 380 ==> 06-05-10
03. 378 ==> 02-09-10
04. 391 ==> 13-01-11
05. 313 ==> 30-03-11
06. 383 ==> 16-06-11
07. 311 ==> 04-08-11
08. 429 ==> 08-11-11
09. 315 ==> 23-01-12
10. 316 ==> 17-02-12
11. 317 ==> 26-03-12
12. 309 ==> 17-04-12
13. 324 ==> 21-05-12
14. 310 ==> 05-06-12
15. 328 ==> 09-07-12
16. 327 ==> 17-09-12
17. 322 ==> 09-10-12
18. 356 ==> 11-01-13
19. 320 ==> 28-01-13
20. 347 ==> 27-02-13
21. 343 ==> 20-03-13
22. 354 ==> 26-03-13
23. 305 ==> 29-03-13
24. 339 ==> 13-05-13
25. 334 ==> 04-06-13
26. 323 ==> 24-06-13
27. 434 ==> 12-08-13
28. 319 ==> 02-09-13
29. 335 ==> 19-09-13
30. 318 ==> 11-10-13
31. 412 ==> 28-10-13
32. 350 ==> 18-11-13
33. 307 ==> 29-11-13
34. 348 ==> 10-12-13
35. 342 ==> 20-12-13
36. 361 ==> 24-12-13
37. 306 ==> 30-01-14
38. 337 ==> 19-02-14
39. 435 ==> 08-04-14
40. 344 ==> 15-04-14
41. 332 ==> 26-05-14
42. 364 ==> 20-06-14
43. 355 ==> ??
44. 312 ==> 31-07-14

Ook al in CW Mechelen

45. 362 sinds 16/12/13
46. 363 sinds 31/12/13
47. 359 sinds 27/01/14
48. 352 sinds 25/02/14
49. 436 sinds 03/04/14
50. 357 sinds 28/04/14
51. 425 sinds 16/05/14
52. 426 sinds 28/05/14
53. 430 sinds 23/06/14
54. 431 sinds 07/07/14

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 aug 2014, 18:55
door Eimai
Ik dacht dat het de bedoeling was dat er twee per maand worden afgewerkt. Als ik het zo zie dan lijkt het alleen maar minder goed vooruit te gaan...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 aug 2014, 16:44
door nahoj
Eimai schreef:Ik dacht dat het de bedoeling was dat er twee per maand worden afgewerkt. Als ik het zo zie dan lijkt het alleen maar minder goed vooruit te gaan...
Voor 2013 en 2014 was/is het streefdoel 18 a 20 per jaar.
In 2013 tel ik er 19.
2014 is af te rekenen binnen een kleine 5 maand.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 aug 2014, 16:46
door nahoj
Marcad schreef:Volgens "het spoorweg journaal" zullen ook breaks in park gaan zoals de sprinter omdat hun revisie datum te oud zijn.
Daar is momenteel hoegenaamd geen sprake van.
En de sprinters staan niet echt in park. Binnenkort bollen ze gewoon weer allemaal rond.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 aug 2014, 11:37
door Teach2
Ik merk dat de doorlooptijd per stel bij deze modernisering nog steeds zo'n 8 - 9 maanden is. Ter vergelijking: de Nederlanders hadden bij de renovatie van de ICM-drietjes (die nochtans ingrijpender is dan die van de breaks) genoeg aan een doorlooptijd van zes weken...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 aug 2014, 14:44
door msts.be
Teach2 schreef:Ik merk dat de doorlooptijd per stel bij deze modernisering nog steeds zo'n 8 - 9 maanden is. Ter vergelijking: de Nederlanders hadden bij de renovatie van de ICM-drietjes (die nochtans ingrijpender is dan die van de breaks) genoeg aan een doorlooptijd van zes weken...
Maar volgens mij heeft men daar ook slimmer geweest en een team daar gezet die niets anders deden dan dat soort werk. En dan is het mogelijk om een stel binnen de 6 weken buiten te krijgen.

In de CW zal men daar personeel op inzetten die anders ook normaal onderhoud doen. Pas als men een dedicated team hier kan opzetten zal de modernisering vooruit gaan.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 aug 2014, 15:42
door Steven
Bijkomend moeten alle onderdelen vlot binnenkomen of je werk gaat nog niet vooruit.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 aug 2014, 08:06
door Stijn82
Het doel was om in 2014 19 stuks te moderniseren, maar ze gaan er slechts 12 klaarkrijgen.
(volgens technieker CW mechelen)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 aug 2014, 15:00
door Eimai
Ze krijgen hun breaks niet af, de sprinters gaan niet vooruit, om over de 800'en maar te zwijgen. Waarom gaat het allemaal zo traag vooruit?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 aug 2014, 21:24
door TrainzDr3ver
Wordt die modernisatie van de Sprinters dan nog voortgezet? :lol: