Pagina 112 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 okt 2018, 10:45
door Jan-Mark
Zes stuks.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 okt 2018, 12:33
door Steve
4 + 6 = 10, dat zou dan betekenen dat er 0% reserve is bij die niet-gerenoveerde stellen, als er eentje op Maastricht-Luik(-Hasselt) uitvalt is het einde verhaal en hopen dat er een klassiekje beschikbaar is... zijn er dan zo weinig MS80 beschikbaar dat ze die 4 andere niet-gerenoveerde stellen per se elders in het land moeten inzetten?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 okt 2018, 19:44
door rvdborgt
Marcad schreef: 31 okt 2018, 10:41 Dit morgen, ik heb 4 van deze 10 breaks gezien in Leuven.
420 was op een trein Leuven-St Niklaas
De 3 andere 382,404,415 op verschillende IC treinen Luik-Quiévrain.

Hoeveel hebben ze dagelijks nodig voor de diensten naar Maastricht ?
3 in het weekend, een paar meer door de week want dan rijden ze door naar Hasselt.

Groetjes,
Rian

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 okt 2018, 20:04
door Jan-Mark
In het weekend zijn er maar 2 nodig, ze kruisen enkel ter hoogte van de grens.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 okt 2018, 20:17
door Dieselfreak
Deze avond was tijdens het journaal op één nog een niet-gerenoveerde vanbinnen te zien, namelijk stel 367. Aangezien dit stel al gemoderniseerd is sinds 22/09/2017, moet deze opname dus al een behoorlijke tijd geleden gemaakt zijn.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 okt 2018, 23:27
door rvdborgt
Jan-Mark schreef: 31 okt 2018, 20:04 In het weekend zijn er maar 2 nodig, ze kruisen enkel ter hoogte van de grens.
Herstel, je hebt gelijk. Ik moet beter tellen...

Groetjes,
Rian

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 03 nov 2018, 10:29
door Dieselfreak
Gisteren heb ik tussen Luik-Guillemins en Luik-Sint-Lambertus (het vroegere Luik-Paleis) nog in de niet-gemoderniseerde 387 gezeten.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 10:06
door Eric0641
rvdborgt schreef: 31 okt 2018, 23:27
Jan-Mark schreef: 31 okt 2018, 20:04 In het weekend zijn er maar 2 nodig, ze kruisen enkel ter hoogte van de grens.
Herstel, je hebt gelijk. Ik moet beter tellen...

Groetjes,
Rian
Door de weeks zijn het er ook maar 4. Als ik me niet vergis. Kruising te Eijsden en een kruising in Liers.

Correctie toch 6. Ook nog een kruising in Tongeren.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 12:42
door spurt2244
NMBS is aan het kijken of ze de dienst tijdelijk moeten knippen in Visé.
Vernieuwde Breaks hebben nog geen toelating voor Nederland.

Groeten uit Nederland.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 12:55
door Eric0641
spurt2244 schreef: 07 nov 2018, 12:42 NMBS is aan het kijken of ze de dienst tijdelijk moeten knippen in Visé.
Vernieuwde Breaks hebben nog geen toelating voor Nederland.

Groeten uit Nederland.
Dat is schijnt het van de baan. De kans is wel reeel dat de dienst in Luik terminus is.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 19:39
door rvdborgt
spurt2244 schreef: 07 nov 2018, 12:42 NMBS is aan het kijken of ze de dienst tijdelijk moeten knippen in Visé.
Vernieuwde Breaks hebben nog geen toelating voor Nederland.
Iedereen, behalve de zwarte doos die B-Technics heet, probeert dit juist te voorkomen. Voorlopig gaat dit nog niet door.

Groetjes,
Rian

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 20:01
door Davy
Ik snap sowiso die optie niet... Er zijn toch nog klassiekjes voorhanden?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 20:02
door Steve
En MS75 als die dan toch opnieuw Nederland binnenmogen, of geldt dat enkel voor Roosendaal?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 20:38
door groentje
Davy schreef: 07 nov 2018, 20:01 Ik snap sowiso die optie niet... Er zijn toch nog klassiekjes voorhanden?
Depot Hasselt kent de klassiekjes niet.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 nov 2018, 20:38
door Zwoopaman
MR75 is enkel toegelaten in Roosendaal.