Railtime... wordt het OOIT nog wat ?

Alles over reizigerstreinen in België.
Matthias
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 okt 2012, 15:13

Re: Railtime... wordt het OOIT nog wat ?

Bericht door Matthias »

Geen idee of het iets kan helpen, en waarschijnlijk niet aangezien het op alle toestellen die je hebt voorkomt, maar soms gebeuren er miraculeuze dingen als je je cookies of tijdelijke internetbestanden eens verwijderd.
Je kan dit testen of het hieraan ligt door 'privé-navigatie' van je browser te openen, daarin zijn veel plug-ins en cookies en dergelijke uitgeschakeld, wie weet lukt het zo. In Firefox kan je een privé-navigatie venster openen door CTRL+Shift+P ingedrukt te houden.

Moest het hieraan liggen, kan je je cookies en/of tijdelijk internetbestanden verwijderen. Nadeel is wel dat je alle ingevoerde gebruikersnamen en/of wachtwoorden opnieuw moet ingeven.
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Re: Railtime... wordt het OOIT nog wat ?

Bericht door Mechanik »

ik vermoed dat er gewoon ergens een server probleem is ... vraag het anders eens na aan de dienst waar je de link van gekregen hebt?
Glodenox
Berichten: 558
Lid geworden op: 16 sep 2007, 00:33
Locatie: Zemst
Contacteer:

Re: Railtime... wordt het OOIT nog wat ?

Bericht door Glodenox »

Die pagina probeert periodiek een aanvraag te sturen naar de site van de NMBS voor actuele data zoals verwacht, maar het lijkt echter dat er op de site van de NMBS een (tijdelijk?) probleem is, want dit is wat er wordt teruggestuurd in het antwoord:

Code: Selecteer alles

<h2>Internal Error</h2>
<p>You might possibly want to report this to the <a href=mailto:<error_mail>>administrator</a>.</p>
Er lijkt me dus een probleem te zijn op de website, niet een probleem in je browser.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Railtime... wordt het OOIT nog wat ?

Bericht door overweg13 »

Iedereen alleszins bedankt voor de suggesties. Geduld zal wel de boodschap zijn. Wel spijtig dat het probleem zich net voordoet op een stakingsdag.
Met vriendelijke groet

overweg13
AlexNL
Berichten: 2180
Lid geworden op: 15 jun 2008, 02:34
Locatie: Breda, Nederland

Re: Railtime... wordt het OOIT nog wat ?

Bericht door AlexNL »

Ik heb 't aan @NMBS op Twitter gemeld, ze gaan het doorzetten naar de IT-dienst.

edit: Hij doet het weer.
Plaats reactie