vergelijkende studie NMBS

Alles over reizigerstreinen in België.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22506
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: vergelijkende studie NMBS

Bericht door Steven »

hij zal het zeker stap voor stap moeten doen, als hij een versnelling te snel gaat vrees ik echter dat ze hem ook zullen afremmen of aan de kant zetten.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: vergelijkende studie NMBS

Bericht door dekooiker »

poxer schreef:Ik denk dat we ons allemaal veel te zot laten maken, en teveel meedenken aan de portemonnee van de 'ontoereikende'. Er worden er maar 1 handvol beter van, en dat is niet wij.
Nog maar eens herhalen: wie niet in cijfers (of geld) uit te drukken is, is niet van waarde.
Dat adagium leeft heel sterk bij twee partijen die redelijk hun best doen om de mensen die de overheid geld kosten, het mes op de keel te zetten.
De trein.
Alleen voor durvers.
K V B
Berichten: 3319
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: vergelijkende studie NMBS

Bericht door K V B »

dekooiker schreef:
poxer schreef:Ik denk dat we ons allemaal veel te zot laten maken, en teveel meedenken aan de portemonnee van de 'ontoereikende'. Er worden er maar 1 handvol beter van, en dat is niet wij.
Nog maar eens herhalen: wie niet in cijfers (of geld) uit te drukken is, is niet van waarde.
Dat adagium leeft heel sterk bij twee partijen die redelijk hun best doen om de mensen die de overheid geld kosten, het mes op de keel te zetten.
Ik zou dit geen "adagium" noemen, maar eerder een vooroordeel, dat sterk leeft bij die partijen die het niet kunnen verkroppen dat men niet meer en masse voor hen stemt...
Plaats reactie