Met alle respect Shrek, maar dat vind ik geen argument. Ik denk dat men er meer dan 2 jaar over gedaan heeft tussen aankondiging en voorziene indienststelling, het is dan nog eens met X maanden uitgesteld. Die automaten gaan er hoelang staan, 5 jaar of zo? En de locatie zal hoogstwaarschijnlijk behouden blijven voor de opvolgers, dus toch wel de moeite om de locatie kritisch te bekijken. Zowel vanuit het oogpunt van klantvriendelijkheid, als vanuit het oogpunt van veiligheid (zie topic), als vanuit het oogpunt van inkomsten (als mensen 5 minuten extra moeten rekenen om een ticket te kopen in de automaat, zullen er wel zijn die zwartrijden omdat ze dat tijdverspilling vinden, ofwel omdat ze geen tijd hadden om een ticket te kopen).Shrek schreef:Het moest dan ook allemaal heel snel gaan. Een kabel onder de sporen door trekken is trouwens een vrij ingewikkelde operatie, als er toevallig geen kabelbuis aanwezig is. Dat kon men op die korte periode zeker niet voor elkaar krijgen op alle plaatsen.dentheo schreef: Het maakt alleen duidelijk dat de plaats van de automaten gekozen is voor het gemak van de kabellegger en zeker NIET in functie van de reiziger.
Als er genoeg klachten komen lijkt het mij niet onmogelijk dat er links en rechts nog automaten verplaatst of bijgeplaatst worden.
Nu schuift men de verantwoordelijkheid door naar de klant die dan maar klachten moet insturen, klachten waarop soms niet eens een antwoord komt of waar je niet eens een bevestiging van krijgt. Ok, men zal dan mss een aantal automaten verplaatsen, maar dan zal men dubbele installatiekosten gemaakt hebben. Dat is ook niet echt budgetvriendelijk hé.
En voor mijn case Gontrode: ondertussen zijn overweg en sporen hernieuwd, het is te hopen dat men tezelfdertijd een kabelgoot heeft voorzien.