Pagina 1 van 1

Website NMBS

Geplaatst: 12 dec 2015, 13:25
door Treinenman
Ik heb een probleempje met de website van de NMBS bij 'reizen' van/naar.
Als ik Lier wil ingeven krijg ik alleen stations (haltes) van De Lijn. Alleen busverbindingen vanuit Lier. Hoe komt dat? Heeft Lier geen treinstation meer?
Hopelijk komt er een andere, betere website met dienstregelingen van treinen.
Ik snap er niets van... :roll:

Re: Probleem website NMBS

Geplaatst: 12 dec 2015, 13:29
door Steven
ik heb even hier een test gedaan en je krijgt inderdaad enkel Haltes van De Lijn te zien. Doch als je daarbij de (misschien niet zo rare) keuze maakt uit
Lier Station perron 8 dan krijg je de treinen wel te zien, ik kreeg zelfs geen enkele bus te zien voor dit moment.

Re: Probleem website NMBS

Geplaatst: 12 dec 2015, 13:32
door Treinenman
Vreemd want ik zoek alleen treinverbindingen vanuit Lier. Blijkbaar een foutje door de nieuwe dienstregelingen.

Re: Probleem website NMBS

Geplaatst: 12 dec 2015, 14:50
door dentheo
Lierre gebruiken ....

Re: Website NMBS

Geplaatst: 06 jan 2016, 05:54
door Cipallieter
Het probleem is eindelijk van de baan.

Re: Website NMBS

Geplaatst: 06 jan 2016, 13:53
door dentheo
Ik heb net voor Nieuwjaar een "brief" van NMBS gehad om te zeggen dat het even kan duren en ik ondertussen Lierre moet gebruiken...
Interne communicatie ??? (toch teveel volk ?? snel wegduiken voor potten vaseline ? :lol: :lol: )

Re: Website NMBS

Geplaatst: 06 jan 2016, 17:07
door Cipallieter
dentheo schreef:Ik heb net voor Nieuwjaar een "brief" van NMBS gehad om te zeggen dat het even kan duren en ik ondertussen Lierre moet gebruiken...
Interne communicatie ??? (toch teveel volk ?? snel wegduiken voor potten vaseline ? :lol: :lol: )
Ik had het probleem op 1 of 2 december opgemerkt en onmiddellijk een berichtje gestuurd.
Op 16 december kreeg ik vanwege NMBS MarCom & Sales, 10-14 B-MS.1431, Centrale Klantendienst een briefje met hetzelfde advies via e-mail gestuurd .

Dat zoiets meer dan een maand moet duren om het op te lossen kan er bij mij niet in en ik had wel eens graag geweten wat de oorzaak van het probleem nu precies geweest is.
Ik ben ook benieuwd of ik nu een berichtje zal krijgen met de mededeling dat het probleem van de baan is.

Re: Website NMBS

Geplaatst: 06 jan 2016, 19:00
door trainlovertje
Cipallieter schreef:Dat zoiets meer dan een maand moet duren om het op te lossen kan er bij mij niet in en ik had wel eens graag geweten wat de oorzaak van het probleem nu precies geweest is.
Als dat via de klantendienst van NMBS gegaan is, is een maand nog snel (naar mijn ervaring). Ik heb ooit een half jaar moeten wachten voor een kleinigheid.