Website NMBS

Alles over reizigerstreinen in België.
Plaats reactie
Treinenman
Berichten: 359
Lid geworden op: 22 nov 2008, 15:17

Website NMBS

Bericht door Treinenman »

Ik heb een probleempje met de website van de NMBS bij 'reizen' van/naar.
Als ik Lier wil ingeven krijg ik alleen stations (haltes) van De Lijn. Alleen busverbindingen vanuit Lier. Hoe komt dat? Heeft Lier geen treinstation meer?
Hopelijk komt er een andere, betere website met dienstregelingen van treinen.
Ik snap er niets van... :roll:
Laatst gewijzigd door Treinenman op 12 dec 2015, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
De trein is altijd een beetje reizen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Probleem website NMBS

Bericht door Steven »

ik heb even hier een test gedaan en je krijgt inderdaad enkel Haltes van De Lijn te zien. Doch als je daarbij de (misschien niet zo rare) keuze maakt uit
Lier Station perron 8 dan krijg je de treinen wel te zien, ik kreeg zelfs geen enkele bus te zien voor dit moment.
Treinenman
Berichten: 359
Lid geworden op: 22 nov 2008, 15:17

Re: Probleem website NMBS

Bericht door Treinenman »

Vreemd want ik zoek alleen treinverbindingen vanuit Lier. Blijkbaar een foutje door de nieuwe dienstregelingen.
De trein is altijd een beetje reizen.
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Probleem website NMBS

Bericht door dentheo »

Lierre gebruiken ....
Theo
Groeten vanop de Heide
Cipallieter

Re: Website NMBS

Bericht door Cipallieter »

Het probleem is eindelijk van de baan.
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Website NMBS

Bericht door dentheo »

Ik heb net voor Nieuwjaar een "brief" van NMBS gehad om te zeggen dat het even kan duren en ik ondertussen Lierre moet gebruiken...
Interne communicatie ??? (toch teveel volk ?? snel wegduiken voor potten vaseline ? :lol: :lol: )
Theo
Groeten vanop de Heide
Cipallieter

Re: Website NMBS

Bericht door Cipallieter »

dentheo schreef:Ik heb net voor Nieuwjaar een "brief" van NMBS gehad om te zeggen dat het even kan duren en ik ondertussen Lierre moet gebruiken...
Interne communicatie ??? (toch teveel volk ?? snel wegduiken voor potten vaseline ? :lol: :lol: )
Ik had het probleem op 1 of 2 december opgemerkt en onmiddellijk een berichtje gestuurd.
Op 16 december kreeg ik vanwege NMBS MarCom & Sales, 10-14 B-MS.1431, Centrale Klantendienst een briefje met hetzelfde advies via e-mail gestuurd .

Dat zoiets meer dan een maand moet duren om het op te lossen kan er bij mij niet in en ik had wel eens graag geweten wat de oorzaak van het probleem nu precies geweest is.
Ik ben ook benieuwd of ik nu een berichtje zal krijgen met de mededeling dat het probleem van de baan is.
trainlovertje
Berichten: 2336
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Website NMBS

Bericht door trainlovertje »

Cipallieter schreef:Dat zoiets meer dan een maand moet duren om het op te lossen kan er bij mij niet in en ik had wel eens graag geweten wat de oorzaak van het probleem nu precies geweest is.
Als dat via de klantendienst van NMBS gegaan is, is een maand nog snel (naar mijn ervaring). Ik heb ooit een half jaar moeten wachten voor een kleinigheid.
Plaats reactie