Een sneltrein op lijn 27?

Alles over reizigerstreinen in België.
jan_olieslagers
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Een sneltrein op lijn 27?

Bericht door jan_olieslagers »

Hehe, vandaag in de late namiddag, in Vilvoorde: mijn S5 stond op spoor 3, en op spoor 4 stond er toch warempel een sneltrein - met als bestemming "Binche" ... wat dus netjes bevestigt wat eerder werd geantwoord.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Ducktape
Berichten: 438
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:34
Locatie: Mortsel

Re: Een sneltrein op lijn 27?

Bericht door Ducktape »

Steve schreef:Hoe doen ze dat dan in Dam en Oost, wordt er dan iemand ter plaatse gesneld om de boel te openen? In Machelen heb je dat probleem natuurlijk niet...
trainlovertje schreef:De laatste keer dat ik online reizigersinformatie zag dat er in Machelen gestopt werd, is ongeveer een jaar geleden. Maar da's zo een beetje hetzelfde als in Antwerpen; daar worden de stations Dam en/of Oost ook nog af en toe bediend als er iets aan de hand is in de tunnel onder Antwerpen.

Om hier nog even op terug te komen. Ik deed gisteren trein 3341 van Essen naar Brussel-Zuid. Wegens een defect moest ik omrijden via L12 en de voormalige stations van Dam en Oost. Nadien zag ik in de app staan dat ik idd in Ant-Dam en Ant-Oost gestopt ben ipv Ant-C. Terwijl ik dus in geen van de 3 gestopt ben. In de app zit dus duidelijk een bug waardoor die die 2 voormalige stations aantoont als extra halte...
trainlovertje
Berichten: 2336
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Een sneltrein op lijn 27?

Bericht door trainlovertje »

Ducktape schreef:Om hier nog even op terug te komen. Ik deed gisteren trein 3341 van Essen naar Brussel-Zuid. Wegens een defect moest ik omrijden via L12 en de voormalige stations van Dam en Oost. Nadien zag ik in de app staan dat ik idd in Ant-Dam en Ant-Oost gestopt ben ipv Ant-C. Terwijl ik dus in geen van de 3 gestopt ben. In de app zit dus duidelijk een bug waardoor die die 2 voormalige stations aantoont als extra halte...
Voor de Antwerpse stations zou dat een bug kunnen zijn, daar heb ik enkel gezien dat in de 'Reisweg' op de app stond dat men daar stopte.
Maar voor Machelen heb ik in het verleden in de 'Storingsinformatie' letterlijk dit gelezen: "Reizigers met vertrek vanuit Buda worden gevraagd zich te begeven naar het station Machelen."
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Een sneltrein op lijn 27?

Bericht door Shrek »

Ook vandaag weer, door een persoonsongeval in Nekkerspoel, reden enkele IC en S-treinen langs L27 tussen Vilvoorde en Schaarbeek.
jens123
Berichten: 224
Lid geworden op: 29 okt 2009, 19:26

Re: Een sneltrein op lijn 27?

Bericht door jens123 »

Vandaag deed ik de 9228 en die reed inderdaad via lijn 27 ipv via de luchthaven. We hebben er welgeteld 43 minuten over gedaan tussen Mechelen en Brussel Noord...
Plaats reactie