Schooltreinen 2017

Alles over reizigerstreinen in België.
Blue Bird

Re: Schooltreinen 2017

Bericht door Blue Bird »

Merijn schreef:
Blue Bird schreef:Op 30/6 lijkt geen enkele van deze treinen nog te rijden. Enkel nog op 27/6 en 29/6.
Zou inderdaad kunnen zijn. Het is jammer dat die niet meer in de planner staan. Ik meende dat die in het begin wel gepland waren (maar er waren misschien niet genoeg reservaties?)

Mag ik vragen waar je dit gezien hebt Blue Bird? Ik veronderstel in een planner die niet publiek toegankelijk is?
Inderdaad, op PassengerWeb, een interne site enkel toegankelijk voor personeelsleden van het spoor waar alle treinen opstaan die gereserveerd zijn bij Infrabel.
Gebruikersavatar
Merijn
Berichten: 477
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:40
Locatie: Haacht

Re: Schooltreinen 2017

Bericht door Merijn »

Dit jaar dus geen foto's ervan. Nog een geluk dat ik erover gewaarschuwd werd: ik had anders van Haacht naar De Panne gereden...voor een trein die er niet zou zijn :D
michael1105

Re: Schooltreinen 2017

Bericht door michael1105 »

Heb vandaag de schooltrein gefilmd die vertrok vanuit De Panne om 16:04. Mijn video niet geheel gelukt maar toch besloten om te publiceren de 18051 kwam met ruim 9 minuten vertraging aan in het station van Kortemark. Door de lengte van de trein kon ik hem niet vanaf het begin filmen

Het is trouwens mijn eerste filmpje

https://youtu.be/7Vn9JR9ki1g
Davy
Berichten: 642
Lid geworden op: 29 okt 2015, 23:29

Re: Schooltreinen 2017

Bericht door Davy »

Rijdt die trein morgen ook nog?
Plaats reactie