Geen MS96 meer op lijn Oostende-Antwerpen

Alles over reizigerstreinen in België.
Plaats reactie
apestaart
Berichten: 309
Lid geworden op: 04 aug 2009, 08:35
Locatie: Oostende

Geen MS96 meer op lijn Oostende-Antwerpen

Bericht door apestaart »

Ik stel vast dat er zeker 4 jaar geen MS96 treinen meer ingezet worden op de lijn Oostende-Antwerpen, in plaats daarvan wordt er slechts 2 M6 dubbeldekker treinen ingezet en voor de rest die stomme Desiro's. :x
Die dubbeldekkers heb ik nog niks op tegen maar wel op die Desiro's.
De vraag is waarom er geen MS96 treinen meer worden ingezet want dat waren in mijn ogen betere treinen dan die stomme Desiro's. :x
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Geen MS96 meer op lijn Oostende-Antwerpen

Bericht door Shrek »

apestaart schreef: 01 mar 2018, 13:35 Ik stel vast dat er zeker 4 jaar geen MS96 treinen meer ingezet worden op de lijn Oostende-Antwerpen, in plaats daarvan wordt er slechts 2 M6 dubbeldekker treinen ingezet en voor de rest die stomme Desiro's. :x
Die dubbeldekkers heb ik nog niks op tegen maar wel op die Desiro's.
De vraag is waarom er geen MS96 treinen meer worden ingezet want dat waren in mijn ogen betere treinen dan die stomme Desiro's. :x
Even geduld, de MS96 of zelfs I11 komen vroeg of laat wel terug :wink:
Terminus
Berichten: 1125
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Geen MS96 meer op lijn Oostende-Antwerpen

Bericht door Terminus »

Vastgesteld dat in het weekend intussen al 3 van de 4 oplopen met Desiro verzekerd worden.
Eigenlijk is daar geen goed excuus voor. In Antwerpen zijn er 's weekends voldoende M6 - ook in stammen van 4 en 5 rijtuigen - aanwezig...
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Geen MS96 meer op lijn Oostende-Antwerpen

Bericht door kika »

Ben het met je eens. Het excuus wat ik hoorde van een tbg is materiaalinzet en geplande onderhoud. Armoede excuus.
Plaats reactie