Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Alles over reizigerstreinen in België.
Plaats reactie
TommyG
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 jul 2007, 23:12
Locatie: Muizen
Contacteer:

Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Bericht door TommyG »

Afbeeldingmobib by Tommy Gevaert, on Flickr

Wel erg vrouwelijk ;-)
Matthias
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 okt 2012, 15:13

Re: Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Bericht door Matthias »

Hopelijk is ze inwendig ook wat aangepast zodat ze niet na een jaar telkens opnieuw 'kapot' gaat en ik er weer een nieuwe moet betalen aan het loket...
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Bericht door trainlovertje »

Matthias schreef: 11 mei 2018, 11:42 Hopelijk is ze inwendig ook wat aangepast zodat ze niet na een jaar telkens opnieuw 'kapot' gaat en ik er weer een nieuwe moet betalen aan het loket...
Als je Mobib-kaart niet meer werkt zonder aanwijsbare schade, dan krijg je normaal gewoon een nieuwe zonder daar 5 euro voor te betalen.
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Bericht door trainlovertje »

ondertussen zijn die nieuwe mobib-kaarten al niet meer zo nieuw. ze worden al verdeeld vanaf 15 september 2017
TommyG
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 jul 2007, 23:12
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Bericht door TommyG »

trainlovertje schreef: 11 mei 2018, 19:20 ondertussen zijn die nieuwe mobib-kaarten al niet meer zo nieuw. ze worden al verdeeld vanaf 15 september 2017
Ik dacht het niet, een maand geleden kreeg ik nog een oranje kaart. Deze is weer kapot gegaan, werkte niet meer op de bus.
Na drie kaarten op drie maanden tijd heb ik nu een roze gekregen, hopelijk blijft deze nu werken.
Freken
Berichten: 140
Lid geworden op: 17 mar 2018, 21:33
Locatie: FDR

Re: Nieuwe kleur Mobib kaarten?

Bericht door Freken »

TommyG schreef: 14 mei 2018, 10:10 Ik dacht het niet, een maand geleden kreeg ik nog een oranje kaart. Deze is weer kapot gegaan, werkte niet meer op de bus.
Na drie kaarten op drie maanden tijd heb ik nu een roze gekregen, hopelijk blijft deze nu werken.
Er zijn verschillende kleuren in omloop, in sommige stations krijg je de keuze als je een nieuwe MOBIB-kaart komt halen.
Plaats reactie