Uitval treinen

Alles over reizigerstreinen in België.
HLE18
Berichten: 440
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: Uitval treinen

Bericht door HLE18 »

De laatste tijd zijn er niet anders dan storingen en problemen, is het niet tussen Antwerpen en Charleroi dan is het wel tussen Gent en Leuven. Denk dat vorige week misschien 1 dag was dat het bord in Mechelen 's ochtends en/of 's avonds niet vol rood stond. Triestig is het :cry:
Ook als eens een trein op het bord gestaan die zou toekomen op spoor 1 last minute toch maar veranderd naar spoor 8 :?
jan_olieslagers
Berichten: 3521
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Uitval treinen

Bericht door jan_olieslagers »

Van spoor 1 naar spoor 8? In Mechelen? Da's inderdaad straffen toebak :) !
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Klassiekje
Berichten: 552
Lid geworden op: 22 apr 2012, 15:52

Re: Uitval treinen

Bericht door Klassiekje »

Vooral omdat er geen spoor 1 is :lol:
jan_olieslagers
Berichten: 3521
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Uitval treinen

Bericht door jan_olieslagers »

:) grijns

Ik dacht eerder dat het tijdelijk buiten dienst was... Maar het blijft een hele prestatie om een trein aan te kondigen op een perron dat niet in gebruik is, om welke reden dan ook. Ik zou verwachten dat er vanuit de software op zijn minst een verwittiging zou komen ("are you sure?" :) ) in zo'n situatie.
Een reden te meer om niet te veel stenen te smijten naar de "schuldige" - en blijkbaar werd het nogal snel rechtgezet, ook.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Uitval treinen

Bericht door Lukas »

Hoi,

Vandaag was P trein 8011 jammer genoeg afgeschaft wegens een defect...Omdat ik wist dat er in deze trein I6 rijtuigen zitten wou ik eens meerijden met deze trein. Ik was wel teleur gesteld...Ik vraag mij af of ik ooit nog met een I6 rijtuig ga kunnen meerijden...


Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
desirootje
Berichten: 654
Lid geworden op: 26 aug 2021, 12:47
Locatie: Denderleeuw

Re: Uitval treinen

Bericht door desirootje »

Dat is jammer, het zijn oude rijtuigen die vaak in een complexe samenstelling zitten en dus vaak problemen hebben. Ik heb er 1 keer op gezeten bij puur toeval maar zelfs dat was niet zonder problemen, de elektriciteit werkte niet dus we hadden geen lichten of verwarming en het was koud. Als je tijd zou hebben zou je mss kunnen wachten op de volgende P met I6'en en van daaruit een heen en terug?
Plaats reactie