De langst levende klassiekjes
-
- Berichten: 3518
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: De langst levende klassiekjes
Ook mij mag men aanspreken voor zo eens één dag - zonder engagement want het is hier zo al erg druk.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: De langst levende klassiekjes
Op één dag doe je niets. Zeker niet als je een nieuwe kracht in de gaten moet houden en begeleiden.jan_olieslagers schreef: ↑27 jun 2018, 18:59 Ook mij mag men aanspreken voor zo eens één dag - zonder engagement want het is hier zo al erg druk.
Re: De langst levende klassiekjes
Zonder over TSP uitspraak te willen doen maar vaak heb je in verenigingen al eens het fenomeen dat anciens de vereniging en haar projecten als eigendom zien en de jongere garde hooguit goed is om het vuile werk te doen. Dan haken mensen af.Bibke schreef: ↑27 jun 2018, 08:57Tsja, alles hangt af van handen om het af te werken en door een tekort daar aan moeten er prioriteiten worden gesteld en die durven als eens te veranderen.
Mochten we nieuw bloed krijgen zou die 082 snel klaar kunnen zijn wat die was zo goed als afgewerkt maar zoals in zovele verenigingen zijn jongeren niet meer zo gemotiveerd om zich bij een vereniging aan te sluiten, zeker niet als werkende leden.
Dat is ook de reden dat veel verenigingen zich moeten ontbinden.
Re: De langst levende klassiekjes
Daar heb je gelijk in, maar je moet ergens beginnen he. Daarnaast zou het geen slecht idee zijn om eens een dag te organiseren om nieuwe leden te werven. Al houd je er maar 1 actief lid eraan over dan is het de moeite al waard.Asterix schreef: ↑27 jun 2018, 19:13Op één dag doe je niets. Zeker niet als je een nieuwe kracht in de gaten moet houden en begeleiden.jan_olieslagers schreef: ↑27 jun 2018, 18:59 Ook mij mag men aanspreken voor zo eens één dag - zonder engagement want het is hier zo al erg druk.
-
- Berichten: 3518
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: De langst levende klassiekjes
Sorry hoor, niet akkoord. Bij mijn vliegclub vallen er al eens bomen te snoeien/rooien, dan wordt er één specifieke werkdag georganiseerd; daar komen dan enkele tientallen mensen op af en er wordt indrukwekkend veel werk verzet. Toegegeven, voor complexer/fijner werk is er meer inleiding en opvolging nodig, maar een goed deel van het werk aan treinmateriaal moet toch bestaan uit poetsen/schuren/verven en dergelijke? Niet bepaald ruimtevaarttechnologie.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: De langst levende klassiekjes
Hey geen slechte ideeën hier, ik ga overleggen met mijn collega's of we dat kunnen organiseren.
Men moet begrijpen dat de veiligheidsmaatregelen zeer streng geworden op het domein in Schaarbeek, er staan nu camera's opgesteld en wanneer er iemand loopt die men niet kent is Securail snel daar om te controleren.
Regelmatig krijgen we de vraag van hen of we niemand hebben zien lopen.
Men moet begrijpen dat de veiligheidsmaatregelen zeer streng geworden op het domein in Schaarbeek, er staan nu camera's opgesteld en wanneer er iemand loopt die men niet kent is Securail snel daar om te controleren.
Regelmatig krijgen we de vraag van hen of we niemand hebben zien lopen.
Re: De langst levende klassiekjes
Dat het verscherpt is heb ik ook gemerkt, maar wanneer je op een doordeweekse werkdag komt staat de poort gewoon open.Bibke schreef: ↑28 jun 2018, 08:47 Hey geen slechte ideeën hier, ik ga overleggen met mijn collega's of we dat kunnen organiseren.
Men moet begrijpen dat de veiligheidsmaatregelen zeer streng geworden op het domein in Schaarbeek, er staan nu camera's opgesteld en wanneer er iemand loopt die men niet kent is Securail snel daar om te controleren.
Regelmatig krijgen we de vraag van hen of we niemand hebben zien lopen.
Re: De langst levende klassiekjes
Het is toch jammer weer he een paar weken buiten en dan al weer dit.Bibke schreef: ↑28 jun 2018, 08:47 Hey geen slechte ideeën hier, ik ga overleggen met mijn collega's of we dat kunnen organiseren.
Men moet begrijpen dat de veiligheidsmaatregelen zeer streng geworden op het domein in Schaarbeek, er staan nu camera's opgesteld en wanneer er iemand loopt die men niet kent is Securail snel daar om te controleren.
Regelmatig krijgen we de vraag van hen of we niemand hebben zien lopen.
Re: De langst levende klassiekjes
Demotiverend voor onze vrijwilligers.Eric0641 schreef: ↑12 jul 2018, 19:32Het is toch jammer weer he een paar weken buiten en dan al weer dit.Bibke schreef: ↑28 jun 2018, 08:47 Hey geen slechte ideeën hier, ik ga overleggen met mijn collega's of we dat kunnen organiseren.
Men moet begrijpen dat de veiligheidsmaatregelen zeer streng geworden op het domein in Schaarbeek, er staan nu camera's opgesteld en wanneer er iemand loopt die men niet kent is Securail snel daar om te controleren.
Regelmatig krijgen we de vraag van hen of we niemand hebben zien lopen.
Re: De langst levende klassiekjes
Vraagje he, waarom heeft hij aan de ene kant gewoon ronde lichten en de andere kant de huidge klassiek verlichting?Bibke schreef: ↑13 jul 2018, 07:40Demotiverend voor onze vrijwilligers.Eric0641 schreef: ↑12 jul 2018, 19:32Het is toch jammer weer he een paar weken buiten en dan al weer dit.Bibke schreef: ↑28 jun 2018, 08:47 Hey geen slechte ideeën hier, ik ga overleggen met mijn collega's of we dat kunnen organiseren.
Men moet begrijpen dat de veiligheidsmaatregelen zeer streng geworden op het domein in Schaarbeek, er staan nu camera's opgesteld en wanneer er iemand loopt die men niet kent is Securail snel daar om te controleren.
Regelmatig krijgen we de vraag van hen of we niemand hebben zien lopen.
Re: De langst levende klassiekjes
Dat hebben meerdere van onze machines, Dat is om 2 verschillende toestanden uit het verleden op de machines te laten zien. Anders zouden we 2 toestellen moeten voorzien.
Re: De langst levende klassiekjes
Hallo
Er zijn al 9 Cityrails herschilderd in 7 maanden
978 ==> 24/01/2018
977 ==> 19/03/2018
975 ==> 28/03/2018
966 ==> 23/04/2018
973 ==> 09/05/2018
986 ==> 24/05/2018
993 ==> 15/06/2018
998 ==> 21/06/2018
996 ==> 11/07/2018
3 staan nu in Mechelen : 992,985,989
Gr
M
Er zijn al 9 Cityrails herschilderd in 7 maanden
978 ==> 24/01/2018
977 ==> 19/03/2018
975 ==> 28/03/2018
966 ==> 23/04/2018
973 ==> 09/05/2018
986 ==> 24/05/2018
993 ==> 15/06/2018
998 ==> 21/06/2018
996 ==> 11/07/2018
3 staan nu in Mechelen : 992,985,989
Gr
M
Re: De langst levende klassiekjes
Hallo
Update met de laatste revisies
978 ==> 24/01/2018
977 ==> 19/03/2018
975 ==> 28/03/2018
966 ==> 23/04/2018
973 ==> 09/05/2018
986 ==> 24/05/2018
993 ==> 15/06/2018
998 ==> 21/06/2018
996 ==> 11/07/2018
992 ==> 16/07/2018
985 ==> 29/08/2018
989 ==> 10/09/2018
981 ==> 18/09/2018
994 ==> 03/10/2018
De volgende zijn 999 982 624
Gr
M
Update met de laatste revisies
978 ==> 24/01/2018
977 ==> 19/03/2018
975 ==> 28/03/2018
966 ==> 23/04/2018
973 ==> 09/05/2018
986 ==> 24/05/2018
993 ==> 15/06/2018
998 ==> 21/06/2018
996 ==> 11/07/2018
992 ==> 16/07/2018
985 ==> 29/08/2018
989 ==> 10/09/2018
981 ==> 18/09/2018
994 ==> 03/10/2018
De volgende zijn 999 982 624
Gr
M