Ongewone samenstelling.
Re: Ongewone samenstelling.
Vandaag werden de IC-treinen 1831 en 1832 (Antwerpen-C. - Oostende) gereden door 4 desiro's i.p.v. 2.
De S53-treinen 680 en 683 (Antwerpen-C. - Gent-Sint-Pieters) werden verzekerd door maar liefst 3 stellen MS80 i.p.v. 1.
Deze treinen konden allebei op verschillende plaatsen niet volledig aan perron worden gebracht, wat voor de nodige frustraties zorgde aan de overwegen...
De S53-treinen 680 en 683 (Antwerpen-C. - Gent-Sint-Pieters) werden verzekerd door maar liefst 3 stellen MS80 i.p.v. 1.
Deze treinen konden allebei op verschillende plaatsen niet volledig aan perron worden gebracht, wat voor de nodige frustraties zorgde aan de overwegen...
Re: Ongewone samenstelling.
Niet van aantrekken, ik juich dit enkel maar toe dat ze lange samenstellingen gebruiken in het weekend.Wout912 schreef: ↑30 jun 2019, 12:02 Vandaag werden de IC-treinen 1831 en 1832 (Antwerpen-C. - Oostende) gereden door 4 desiro's i.p.v. 2.
De S53-treinen 680 en 683 (Antwerpen-C. - Gent-Sint-Pieters) werden verzekerd door maar liefst 3 stellen MS80 i.p.v. 1.
Deze treinen konden allebei op verschillende plaatsen niet volledig aan perron worden gebracht, wat voor de nodige frustraties zorgde aan de overwegen...
Re: Ongewone samenstelling.
Het gaat hier eerder om het zeer goede weer, dan om een voorziene weekendsamenstellingen. 4 Desiro's passen idd bijna nergens aan het perron, zelfs in Berchem stond er blijkbaar telkens nog een volledig rijtuig niet binnen...260689 schreef: ↑30 jun 2019, 14:56Niet van aantrekken, ik juich dit enkel maar toe dat ze lange samenstellingen gebruiken in het weekend.Wout912 schreef: ↑30 jun 2019, 12:02 Vandaag werden de IC-treinen 1831 en 1832 (Antwerpen-C. - Oostende) gereden door 4 desiro's i.p.v. 2.
De S53-treinen 680 en 683 (Antwerpen-C. - Gent-Sint-Pieters) werden verzekerd door maar liefst 3 stellen MS80 i.p.v. 1.
Deze treinen konden allebei op verschillende plaatsen niet volledig aan perron worden gebracht, wat voor de nodige frustraties zorgde aan de overwegen...
Re: Ongewone samenstelling.
Ik zat in een IC Antwerpen-C - Oostende bestaande uit 4 Desiro's. Goede zet, lekker veel plaats!
De TBG riep herhaaldelijk om dat in Antwerpen-Berchem, Antwerpen-Zuid, Beveren (Waas) en Gent-Dampoort de deuren van de laatste 3/4 rijtuigen niet zouden openen. Natuurlijk had niet iedereen dat begrepen...
De TBG riep herhaaldelijk om dat in Antwerpen-Berchem, Antwerpen-Zuid, Beveren (Waas) en Gent-Dampoort de deuren van de laatste 3/4 rijtuigen niet zouden openen. Natuurlijk had niet iedereen dat begrepen...
Re: Ongewone samenstelling.
We zijn helaas nog mijlenver verwijderd van uniforme perronlengtes (en -hoogtes)...wbrm schreef: ↑04 jul 2019, 15:16 Ik zat in een IC Antwerpen-C - Oostende bestaande uit 4 Desiro's. Goede zet, lekker veel plaats!
De TBG riep herhaaldelijk om dat in Antwerpen-Berchem, Antwerpen-Zuid, Beveren (Waas) en Gent-Dampoort de deuren van de laatste 3/4 rijtuigen niet zouden openen. Natuurlijk had niet iedereen dat begrepen...
Re: Ongewone samenstelling.
Zal vandaag op turnhout- Blankenberge zitten de zaterdagavond wordt dit materiaal gewisseld en zondagavond dan trug naar charleloi
Re: Ongewone samenstelling.
Dat de m4 rijdt? Nee normaal m6 in het wikend en in de week 2 of 3desrio
Re: Ongewone samenstelling.
De m4 is gewisseld door een m6 vandaag daar straks zien staan in blankenberge
Re: Ongewone samenstelling.
Ook vandaag wordt E4514 gereden met vier klassiekjes.BlackEagle schreef: ↑13 jun 2019, 08:56 De IC4530 Essen-Charleroi wordt momenteel gereden door vier(!) Klassiekjes. 998+965+995+987. De 965 was nog in CityRail-kleurstelling, de andere drie in New Look.
Re: Ongewone samenstelling.
Vandaag 2 keer op een IC Blankenberge - Genk gezeten met een 19 locomotief + 9 rijtuigen. Dus niet de loc 19 + 5 rijtuigen + loc 19 + 5 rijtuigen. Zijn ze deze samenstellingen aan het veranderen of is dit een zomergril?rvdborgt schreef: ↑04 jun 2019, 20:55Kunnen er in Genk dan nu maar 5 rijtuigen M6 plus een loc staan? Of waardoor wordt die beperking dan precies veroorzaakt?bram2727 schreef: ↑02 jun 2019, 20:03Dat geeft te maken met de werken rondt Genk de 1508 en 1509 is ook zo en de 1507 zijn Dmt nuDavy schreef: ↑02 jun 2019, 17:20 Geen idee of dit tegenwoordig planmatig is, maar i.i.g. vandaag rijden zowel IC1537 als IC1516 (Blankenberge <> Genk) met een kort M6-stammetje van 5 rijtuigen. Met dit mooie weer kan je voor de IC richting Genk wel voorspellen wat dit geeft: in Brugge zat deze afgeladen vol...
Groetjes,
Rian
Re: Ongewone samenstelling.
Sorry for posting in English.ToMiKoN schreef: ↑20 jul 2019, 20:21Vandaag 2 keer op een IC Blankenberge - Genk gezeten met een 19 locomotief + 9 rijtuigen. Dus niet de loc 19 + 5 rijtuigen + loc 19 + 5 rijtuigen. Zijn ze deze samenstellingen aan het veranderen of is dit een zomergril?
I see some IC Blankenberge - Genk on Mondays to Fridays.
IC1529 changed from 19 + 5 + 19 + 5 to 19 + 9 some time between March 19 and April 3.
Others remain 19 + 5 + 19 +5 Mondays to Fridays.
Sorry voor het gebruik van Google Translate of deepl.com om van het Engels naar het Nederlands te vertalen.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.