Ongewone samenstelling.

Alles over reizigerstreinen in België.
pietje

Bericht door pietje »

Maar ik vermoed minder leuk om in te zitten: MW41 ipv M4m :shock:
Wover

Bericht door Wover »

In 2e klasse weet ik dat zo nog niet direct hoor :).
pietje

Bericht door pietje »

ik heb nog niet in M4m gezeten, wel in MW41 en ik vind dat niet slecht, maar hier op het forum lees ik andere dingen...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Toch liever M4-bankjes voor mij hoor... enige voordeel van MW41 is dat die u 's morgens goed wakker schudt. :)
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Bericht door Adler »

Vandaag IC 2016 Charleroi-Antwerpen : motorstel 844 ipv M6 stam.
Aankomst in Antwerpen-Centraal met 33 minuten vertraging.
Terug als IC 2039.

Was er een HLE 27 in panne ?
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Re: gewijzigde samenstelling.

Bericht door Bart »

Steven schreef:vandaag gezien
IC G 1830
4 sprinters ipv 3 ms 96
(gezien te berchem, dat zal ook effe slikken zijn voor de meeste op die verbinding)
Gebeurd wel vaker hoor. Maar die bolt niet tot op zijn eindbestemming.
Bij te grote vertragingen van de ICG of de Lille Antwerpen, beperken ze die tot Sint-Niklaas, en laten ze een EXT rijden tussen FN & FSN.
Die staat dan uiteraard in FN & FCV aangekondigd als IC naar Oostende of Lille, maar ze roepen meermaals om dat ze in fsn moeten overstappen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ddeze heeft wel degelijk tot oostende gereden volgens de info die ik gevonden heb :-) een uitzonderingske :-)
Ruben
Berichten: 344
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Amai, een MS86 in Brugge!!! :shock:
Hij die daarvan een foto post, bezorgt zichzelf eeuwige roem op dit forum :lol:
Volgens mij gebeurt dat zelfs in de zomer met al de toeristentreinen bijna nooit.
260689
Berichten: 3320
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Zojuist kwam de IC-A 528 Welkenreadt-Oostende binnen met de 1601 op kop.
Blijkbaar gebruiken ze meer en meer de 16 voor de IC-A voor het tekort van 13en op te vangen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

260689 schreef:Zojuist kwam de IC-A 528 Welkenreadt-Oostende binnen met de 1601 op kop.
Blijkbaar gebruiken ze meer en meer de 16 voor de IC-A voor het tekort van 13en op te vangen.
zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Steven schreef: zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
een 16 kan toch niet zo snel rijden en zo hard trekken als een 13? dus dat zal zoizo wel enkele probleempjes geven :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:
Steven schreef: zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
een 16 kan toch niet zo snel rijden en zo hard trekken als een 13? dus dat zal zoizo wel enkele probleempjes geven :P
de bestuurders van brussel zuid die met de ic A rijden kennen de reeks 16 niet, daar doelde ik op.
260689
Berichten: 3320
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Shrek schreef:
Steven schreef: zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
een 16 kan toch niet zo snel rijden en zo hard trekken als een 13? dus dat zal zoizo wel enkele probleempjes geven :P
Hij had maar 3min vertraging bij aankomst in gent dus zo een groot probleem is dit niet.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Gisteren zat er een Cityrail op de Boemelverbinding Brugge - Gent - Mechelen! :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Het verbaast mij al niet meer... die CR-stellen rijden al massaal verloren terwijl ze nog maar enkele maanden rondrijden.
Plaats reactie