Papanero schreef: ↑10 jun 2018, 19:49
Hij kwam nochtans maar uit Aarlen...
In Marbehan al 18' vertraging, in Libramont 25'. Daar stel of twee afgehaakt misschien
Er waren wat kleine vertragingen links en rechts, vervolgens spoorlopers en in Ottignies dan nog eens een rolstoel die met de nodige moeilijkheden moest worden uitgeladen.
E2539 reed niet wegens dienst op enkelspoor tussen Watermaal en Bakenbos vanwege GEN-werken.
Hm, ik veronderstel toch dat ik dezelfde belux raadpleeg als jullie en dan zie ik voor zondag een HLE13 + 9 M6. Dan is het verschil natuurlijk nog veel groter dan 1 op 3, want die ene mr96 biedt veel minder plaats dan die 9 M6.
Willem.13 schreef:Ik kwam gisteren per toeval een klassiekje tegen om 14:52 te Maastricht Randwyck, ik ben snel de trap af gesprint om hem op de foto te zetten. De oorzaak was waarschijnlijk een defecte Break want er zijn gisteren ook enkele ritten komen te vervallen op lijn 40. Opvallend is wel dat de Klassiek, als we de NMBS planner moeten geloven, in Wezet 58 min vertraging heeft opgelopen. De oorzaak hiervan is mij niet bekend.
Waar kan je DIT programma vinden voor de samenstellingen tot voorjort gebruikte ik beluxtrains maar dat lijkt me gemakkelijker!
Mvg
Net trein 2015 zien passeren met als samenstelling HLE 27 + 9x M6 + HLE 27, als vaste stam dus, zonder stuurrijtuigen in het midden. Stapt men daar af van de splitsbare 4+5-samenstellingen?
Vandaag zag ik in chatelineau (chatelet) 2 oude diesel staan weet iemand er meer van? Zat een stikker op maar heb hem niet kunnen lezen vermoedelijk een bedrijfsnaam of dergelijke
Het betreft als. Ik me niet vergis de
16 en een 52 platte neus dus niet die bolkop
Eric0641 schreef: ↑09 jul 2018, 18:38
Vandaag zag ik in chatelineau (chatelet) 2 oude diesel staan weet iemand er meer van? Zat een stikker op maar heb hem niet kunnen lezen vermoedelijk een bedrijfsnaam of dergelijke
Het betreft als. Ik me niet vergis de
16 en een 52 platte neus dus niet die bolkop