Exit HLE 16?

Alles over reizigerstreinen in België.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22512
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Exit HLE 16?

Bericht door Steven »

er zijn er twee bewaard he, maar die staan niet bij dien handelaar he, lees de topic nog is door.
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door b-loc »

@sammarco1: Moeten wij nu allemaal beginnen wenen omdat deze locomotieven reeks verknipt en geplet wordt?
Het waren mooie locomotieven maar niets blijft zoals het is..
Denk beter aan de schone jaren van de HLE 16, zij blij dat je deze gekend hebt.
Er worden er maar 5 verschroot, den 1607 is vroeger al verschroot na een ongeluk
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

Ja, grapje... na dinne ouwe brol komt er weer nieuwe... als er ene bewaard word ben ik al content... ge kunt ni alles bewaren. Ze waren inderdaad een beetje speciaal, en er waren er maar 7, vandaar...
Maar zijn er geen foto's van de verschroting in omloop ?
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Exit HLE 16?

Bericht door Bibke »

Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

jeah, der zal wel ondertussen niks meer van over zijn...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Exit HLE 16?

Bericht door trainfreak »

sammarco1 schreef:jeah, der zal wel ondertussen niks meer van over zijn...
Als je snel bent misschien nog wel ..
Maar zitten klagen en zagen op dit forum zal je niet vooruit helpen.
Ik vermoed dat ze toch vandaag gesloopt worden.

Hoelang duurt een loc slopen?
Eentje per dag?
Twee per dag?
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

Zeg, ik klaag ni hé...

alleen kan ik niet vandaag, want ik moet voor mijn werk efkes over en weer naar Italie... Zondag ga ik daar eens kijken of er nog wat rest...

1 per dag lijkt me toch redelijk... daar is wat werk aan ze...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Rétro

Re: Exit HLE 16?

Bericht door Rétro »

1601,04 & 05 staan er nog altijd...nog nix aan afgebroken :wink:
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

Oh, dan ga ik morgen eens kijken.... heb zondag geen tijd gehad...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Exit HLE 16?

Bericht door trainfreak »

Rétro schreef:1601,04 & 05 staan er nog altijd...nog nix aan afgebroken :wink:
Oh goed nieuws!
Ik wou zondag even langsgaan maar het hele centrum van Deerlijk was onderbroken dus ik ben dan maar verder richting huis gereden ..
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

Ah, dan zien we mekaar morgen... denk dat ik hier dan rond 10.00 u afrij vanuit Boechout... Is ne keer wa vroeger opstaan dan gewoonlijk... Hopelijk mogen we daar binnen...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Exit HLE 16?

Bericht door trainfreak »

sammarco1 schreef:Ah, dan zien we mekaar morgen... denk dat ik hier dan rond 10.00 u afrij vanuit Boechout... Is ne keer wa vroeger opstaan dan gewoonlijk... Hopelijk mogen we daar binnen...
Ik geraak er deze week niet meer ..
En volgende week zal het al te laat zijn
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

Aieee.... Nee ik ga morgen zeker. Zondag kon ik niet, en ook op google streetvieuw zag ik dat daar 2 grote poorten waren om binnen te komen... Die zijn zondag's zeker dicht.. dus waag ik het er morgen op....I zie wel als ik daar ben... hoop dat ze me daar al verwachten met een koekje, gebak en koffie :D :D :D :D :D :D
Afbeelding
**********************************************************************************************************
The_gold

Re: Exit HLE 16?

Bericht door The_gold »

You wish :lol:

Zeker dat de 06&03 niet achteraan staan? Volgens mij liep er een spoor tot achteraan het terrein...goed de rails in de betonvloer checken en kijken of deze nergens stiekem naartoe lopen is de tip!
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Exit HLE 16?

Bericht door sammarco1 »

Ja helaas, het is zover, de eerste Lok HLE 1606 is niet meer...

Afbeelding

Overigens voor diegene die toch nog een foto willen maken van de HLE 1605 , 1604 , 1601 moeten snel zijn. reken op nog maximum 2 weken voor de laatste verschroot word.

De sloper vertelde mij dat hij toch nog ongeveer 3 dagen per lok nodig heeft.

T'was triest om te zien, maar helaas. Voor de foto heb ik even gevraagd om ook de tang in de HLE 1803 te zetten.... Aaaah, k'durfde ni te kijken... da dak van de stuurcabine d'eraf... Heb er toch verschillende foto's van gemaakt die ik in de komende dagen wel in een filmstrip op Trainpaparazzo plaats

Waren in totaal toch iets van een 110 foto's...


De HLE staat aan de ingang van Casiers, de HLE 1604 en 1601 staan in het verlengde van het station op NMBS grondgebied zeg maar, die moeten nog naar binnen worden gerangeerd. en de HLE 1603 en 1606 achteraan, zone 4. Maar van de HLE 1606 schiet niet veel meer over.

Zie foto's

Wie die loks nog wil fotograferen en naar Cassiers wil, raad ik aan om veiligheidsschoenen aan te trekken, een fluoke meenemen , en een helm. En even aanmelden bij de Receptie. Ik ben er zo op geweest omdat ik ze zag staan, maar ik werd er toch op geattendeerd dat ik eigenlijk een helm moest dragen. Die veiligheidsschoenen had ik al voorzien van thuis, omdat op zo een afbraak nogal wat scherpe stukken metaal her en der over de grond verspreid liggen.

Maar wees rap, want de HLE 1603 is morgen aan de beurt.

En voor diegene die de foto's bekijken, als je je registreert op Trainpaparazzo, kan je ook iets onder de foto's schrijven.... uw innige deelneming Bv...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Plaats reactie