Renovatie AM75 ?

Alles over reizigerstreinen in België.
Eric0641

Re: Renovatie AM75 ?

Bericht door Eric0641 » 01 jun 2019, 15:57

Terminus schreef:
28 mei 2019, 12:56
Volgende berichten i.v.m. de MR75 staan in de nieuwe Op De Baan:
- Stel 810 werd geschrapt omdat de kosten van de modernisering veel te hoog oplopen --> ik neem aan dat er nog andere stellen zullen volgen
- Inzet op Luik-Maastricht wordt overwogen --> iemand meer info hierover?
een mr75 op MT - Liegé, dan hop ik toch dat ze de gemoderniseerde sturen, allhoewel het comfort verschil tussen een mr en een flirt nog altijd dag en nacht is. Ze moeten gewoon het gehannes van de etcs eens oplossen, bouw die zooi in, het is nu bekent welke soort in Nederland gaat komen. dus ze kunnen gaan beginnen. Maargoed ik denk dat ze het geld niet hebben / de capaciteit om het vlot te regelen
[AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Steven

Bericht door Steven » 01 jun 2019, 16:05

de dag van vandaag nog een trein bestellen zonder etcs modules er in vind ik zo al een rare beslissing op zich. Je vraagt u af waar de mensen met hun gedachte zaten toen ze iets bestelden. Al het internationale materieel dat in NL komt heeft al etcs aan boord (Thalys, ICE, Eurostar, Traxx, Vectron, Eurosprinter).

Eric0641

Bericht door Eric0641 » 01 jun 2019, 16:31

Steven schreef:
01 jun 2019, 16:05
de dag van vandaag nog een trein bestellen zonder etcs modules er in vind ik zo al een rare beslissing op zich. Je vraagt u af waar de mensen met hun gedachte zaten toen ze iets bestelden. Al het internationale materieel dat in NL komt heeft al etcs aan boord (Thalys, ICE, Eurostar, Traxx, Vectron, Eurosprinter).
Arriva heeft zonder besteld vanwege dat het nog niet bekend was welke versie Nederland zou gaan gebruiken. Maar dat is nu bekend geworden.
[AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie