daarvoor moeten ze dus reeks 14 kopen ik zie liefst een taurus of traxx ms, maarja dat is dromen
en als ze niks kopen dan rijdt de concurrentie over dat spoor he
Shrek schreef:daarvoor moeten ze dus reeks 14 kopen ik zie liefst een taurus of traxx ms, maarja dat is dromen
en als ze niks kopen dan rijdt de concurrentie over dat spoor he
Het leven is hard, hé Nu met de concurrentie, ze zijn niet meer alleen
De zes locomotieven van het type 140 hadden een andere overbrenging waardoor ze 140 km/h konden. Eind jaren 60 kregen deze echter al een gewone overbrenging en werden het type 125.100 en was er eigenlijk geen verschil meer met het type 125. Bij de nieuwe nummering werden ze dan ook allebei de 'reeks 25'.
De oorspronkelijke 2557 had een ongeval, daarom heeft men de 2504 verbouwd tot tweespanningslocomotief 2557(II).
De 2557 heeft men ook hersteld, maar dan als éénspanningsloc en werd dan de 2504 (II).
Jonathan schreef:de HLE 23, Brugge is er een echt paradijs voor.
Die zitten gewoon overal de 23 ! Ze is van in Oostende tot Arlon te zien om maar een voorbeeld te geven. Op bijna alle 3KV lijnen vind je die terug.
Ja, maar in brugge staan ze soms met 6 op een rij, dan staan er daar nog drie naast en dan nog alles wat er aan doorrijdt. Nergens zoveel 23ers te zien als daar. Aan de andere kant wel jammer, want bijna geen 26, 25 en al die andere die zich ook met cargo bezig houden.
De laatste weken wordt Kortijk ook bekogeld met 23'ers!
de 2322 die prachtig gereviseerd is wordt er zelfs voor rangeringen gebruikt!
Er zijn er zeker een 6tal die rondbollen in het Kortrijkse, waar er vroeger geen waren!
Vandaag stonden er in Brugge inderdaad weer zes 23's afgesteld op hetzelfde kopspoor!
Een andere 23 was dan drie rongenwagens beladen met balast (voor Infrabel) aan het rangeren!