Vraag over reeks 28 lease Railpool

Alles over goederenvervoer in België.
Winston
Berichten: 247
Lid geworden op: 15 jan 2013, 19:16
Locatie: Bij mijn vrouw thuis

Re: Vraag over reeks 28 lease Railpool

Bericht door Winston »

Steven schreef:2861 en 2863 zijn van Railpool, 2844 is als enige bij een nog andere eigenaar gehuurd. de Andere locs reeks 28 komen origineel allemaal van Angel Trains dat ondertussen bij een volgende eigenaar zit (waar de naam mij van ontsnapt).

Steven

Dacht dat het nu Alpha Trains was. Hoorde nu een gerucht dat alle bestaande reeks er uit zouden gaan en allemaal vervangen worden door Railpool BR186 Traxx totaal 35 stuks ????

Wim
Afbeelding
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Vraag over reeks 28 lease Railpool

Bericht door Robin »

Winston schreef:
Steven schreef:2861 en 2863 zijn van Railpool, 2844 is als enige bij een nog andere eigenaar gehuurd. de Andere locs reeks 28 komen origineel allemaal van Angel Trains dat ondertussen bij een volgende eigenaar zit (waar de naam mij van ontsnapt).

Steven

Dacht dat het nu Alpha Trains was. Hoorde nu een gerucht dat alle bestaande reeks er uit zouden gaan en allemaal vervangen worden door Railpool BR186 Traxx totaal 35 stuks ????

Wim
Allemaal behalve die dat nu de Benelux diensten rijden.

Men is volop bezig met de installatie van TBL1+ maar dat is nog in een testfase, enkel 2818 is er mee uitgerust maar nog niet in dienst.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Vraag over reeks 28 lease Railpool

Bericht door dentheo »

Winston schreef: Hoorde nu een gerucht dat alle bestaande reeks er uit zouden gaan en allemaal vervangen worden door Railpool BR186 Traxx totaal 35 stuks ????

Wim
Je kan het ook zo zien.
B-Logistics gaat zijn eigen locs rechtstreeks inhuren bij Railpool ipv via NMBS
NMBS heeft er zoveel niet nodig en geeft de overschot terug aan zijn verhuurder.
Theo
Groeten vanop de Heide
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Vraag over reeks 28 lease Railpool

Bericht door trainlovertje »

Winston schreef:
Steven schreef:2861 en 2863 zijn van Railpool, 2844 is als enige bij een nog andere eigenaar gehuurd. de Andere locs reeks 28 komen origineel allemaal van Angel Trains dat ondertussen bij een volgende eigenaar zit (waar de naam mij van ontsnapt).
Dacht dat het nu Alpha Trains was.
Alpha Trains is gewoon de nieuwe naam van Angel Trains na herstructureringen binnen het bedrijf, geloof ik.
Plaats reactie