Antwerpen noord

Alles over goederenvervoer in België.
nighttrain
Berichten: 2548
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Antwerpen noord

Bericht door nighttrain »

Kan iemand mij inlichten betreffende het vervoer van het spoorweg personneel naar de havensecties op heden?
Ik werkte daar als jonge treinbestuurder baan maar -21 jaar in 1979=>1980.
Toen hadden we nog de bussen "De Polder", het stelletje van de central naar het Noord en 'avonds den 59 met 1 kas eraan.
Is er nog iemand in het bezit van de handgetekende SSP met alle havensektie op?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Antwerpen noord

Bericht door Steven »

nighttrain schreef:Kan iemand mij inlichten betreffende het vervoer van het spoorweg personneel naar de havensecties op heden?
Ik werkte daar als jonge treinbestuurder baan maar -21 jaar in 1979=>1980.
Toen hadden we nog de bussen "De Polder", het stelletje van de central naar het Noord en 'avonds den 59 met 1 kas eraan.
Is er nog iemand in het bezit van de handgetekende SSP met alle havensektie op?
er bestaat tegenwoordig een vaste kaart waar heel de haven op staat met alle secties.
er zijn normaal drie diensttreintjes per dag als ik me niet vergis die naar de haven gaan tenzij dit veranderd is naar 2 (dan ist enkel in ochtend en avondspits nog dus)
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Het zijn 3 treinen. 1 per shiftwissel.

Bart
nighttrain
Berichten: 2548
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Bericht door nighttrain »

Logisch vervolg op mijn vraag! Hoe kan ik aan die kaart geraken of een copie ervan.
Betreffende de treinen ,die zullen nog het noord bedienen ,maar de secties zoals Petrol,Stocatra,Belgische Basis,gebeurt dat nog per bus ? Als die nog bestaan natuurlijk.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die secties bestaan nog maar aangezien er geen depot meer is op antwerpen dam betwijfel ik het bestaan van die bussen nog.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

http://www.rail-be.net/Accessoires/haven.pdf

van de site van michel van den berge :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik krijg een melding dat het bestand beschadigd is
tom007

Bericht door tom007 »

ik krijg ook zo'n melding.


Ik gebruik de nieuwe versie 8 van abdobe reader
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

oeps inderdaad hier ook :oops: laatste keer dat ik er op klikte werkte dat nog. Jamlmer dat het weg is want het was een heel gedetailleerd plan :(
nighttrain
Berichten: 2548
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Bericht door nighttrain »

Shrek schreef:oeps inderdaad hier ook :oops: laatste keer dat ik er op klikte werkte dat nog. Jamlmer dat het weg is want het was een heel gedetailleerd plan :(


zal eens een weekje verlof nemen om in mijn archief het document uit 1978 op te zoeken. 2M lang en 30cm breed met de hand getekend door een dienstdoende instructeur "Vanhaelen "of zoiets.
maar in verband met die bussen , die bussen waren ook voor de onder chefs,klerken en rangeerders, dus die depot van Antwerpen dam had in er feite niets mee te maken als dusdanig.
We hadden 3 bussen/ritten die voor het centraal station ons stonden op te wachten.
Op de heen reis zaten die vol en waren +/- leeg op de terugreis! Hoe kwam dat nu weer (LoL)
dentheo
Berichten: 8175
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Bericht door dentheo »

Shrek schreef:oeps inderdaad hier ook :oops: laatste keer dat ik er op klikte werkte dat nog. Jamlmer dat het weg is want het was een heel gedetailleerd plan :(
Heb iets ge-emailed kijk eens of het werkt.

Theo
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

dentheo schreef:
Shrek schreef:oeps inderdaad hier ook :oops: laatste keer dat ik er op klikte werkte dat nog. Jamlmer dat het weg is want het was een heel gedetailleerd plan :(
Heb iets ge-emailed kijk eens of het werkt.

Theo
het werkt inderdaad. Mag ik het hier posten? Of is het copyright? of pos je het liever zelf? alvast bedankt voor het plan :wink:
dentheo
Berichten: 8175
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Bericht door dentheo »

Shrek schreef:
dentheo schreef:
Shrek schreef:oeps inderdaad hier ook :oops: laatste keer dat ik er op klikte werkte dat nog. Jamlmer dat het weg is want het was een heel gedetailleerd plan :(
Heb iets ge-emailed kijk eens of het werkt.

Theo
het werkt inderdaad. Mag ik het hier posten? Of is het copyright? of pos je het liever zelf? alvast bedankt voor het plan :wink:
Post maar, mag van mij, er moet eigenlijk al nieuwere versie zijn...
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

nighttrain schreef:Op de heen reis zaten die vol en waren +/- leeg op de terugreis! Hoe kwam dat nu weer (LoL)

Allemaal geen lopen van het werk?
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

hier is ie dan :P
Bijlagen
haven.pdf
(597.37 KiB) 377 keer gedownload
Plaats reactie