IJzeren Rijn
Re: IJzeren Rijn
De speciale rit gaat niet door wegens het ontbreken van een stempel + handtekening van de DVIS
http://www.weertdegekste.nl/blog/2015/1 ... antwerpen/
http://www.weertdegekste.nl/blog/2015/1 ... antwerpen/
Re: IJzeren Rijn
Mogelijk een bureaucraat met te veel geldingsdrang...Steve schreef:Toch benieuwd wat daar nu weer achter zit...
Re: IJzeren Rijn
Schrik dat die trein effectief bewijst wat men wil verhinderen: dat trein Hamont weery KAN en GEWENST is.
Re: IJzeren Rijn
Daar heeft dvis helemaal niets mee te maken. Zij houden echter wel treinen tegen bij een ontbrekende handtekening of een klein foutje in de aanvraag. Ik denk dus in die richting.profke schreef:Schrik dat die trein effectief bewijst wat men wil verhinderen: dat trein Hamont weery KAN en GEWENST is.
Re: IJzeren Rijn
De vraag is echter of DVIS nog een extra stempel of handtekening kan eisen voor materieel dat Europees is goedgekeurd voor internationaal verkeer. En wat hun motivatie is om de boel zo laattijdig te laten weten, ergens ruikt me dit toch een beetje naar sabotage.
Re: IJzeren Rijn
Als ze een goedkeuring van dvis nodig hebben wilt dat per definitie al zeggen dat ze ergens willen afwijken van de geldende reglementen. Dus zo standaard zal hun trein niet zijngroentje schreef:De vraag is echter of DVIS nog een extra stempel of handtekening kan eisen voor materieel dat Europees is goedgekeurd voor internationaal verkeer. En wat hun motivatie is om de boel zo laattijdig te laten weten, ergens ruikt me dit toch een beetje naar sabotage.
Wat was eigenlijk de voorziene samenstelling?
Re: IJzeren Rijn
Een 77 en 3 rijtuigen van hen waaronder een panoramarijtuig. Alles is goedgekeurd voor het Europese spoornet.Shrek schreef:Wat was eigenlijk de voorziene samenstelling?
Re: IJzeren Rijn
Inderdaad ja. Wellicht zo'n klootzakske die zich eens interessant wil maken maar nog nooit een trein van dichtbij gezien heeft...FLV-FGSP schreef:Mogelijk een bureaucraat met te veel geldingsdrang...Steve schreef:Toch benieuwd wat daar nu weer achter zit...
Re: IJzeren Rijn
Een 77 met passagiersrijtuigen is volgens mij helemaal niet standaard goedgekeurd.Bibke schreef:Een 77 en 3 rijtuigen van hen waaronder een panoramarijtuig. Alles is goedgekeurd voor het Europese spoornet.Shrek schreef:Wat was eigenlijk de voorziene samenstelling?
Re: IJzeren Rijn
Shrek schreef: Een 77 met passagiersrijtuigen is volgens mij helemaal niet standaard goedgekeurd.
Heeft al gereden (ooit een extra trein naar Mol meen ik).
De 77 heeft vanzelfsprekend geen uitrusting voor verwarming (is nu wellicht nog niet nodig), maar is zijn remsysteem compatibel met passagiersrijtuigen?
Re: IJzeren Rijn
Misschien bedoel je zo'n militaire trein? Die hebben vaak ook een aparte goedkeuring van DVIS.LHOON schreef:Shrek schreef: Een 77 met passagiersrijtuigen is volgens mij helemaal niet standaard goedgekeurd.
Heeft al gereden (ooit een extra trein naar Mol meen ik).
De 77 heeft vanzelfsprekend geen uitrusting voor verwarming (is nu wellicht nog niet nodig), maar is zijn remsysteem compatibel met passagiersrijtuigen?
Re: IJzeren Rijn
Voor pennenzakkenrock: https://www.flickr.com/photos/89853710@N08/14283906915
Toen de M2's afgeschreven waren hebben ze het nog met M4'en gedaan ook dacht ik.
Toen de M2's afgeschreven waren hebben ze het nog met M4'en gedaan ook dacht ik.
Re: IJzeren Rijn
Ben je daar zeker van, dacht dat de 77 wel degelijk een EP rem heeft hoorTim schreef:Een 77 heeft geen EP rem maar dat hadden de 62's die M2's sleepten ook niet.