Dienstregelingen Belgie

Alles over goederenvervoer in België.
Plaats reactie
phantom27

Dienstregelingen Belgie

Bericht door phantom27 »

Goeden avond allemaal,

Ik zit met een vraagje,kon geen ander geschikte plek vinden dus dump de vraag hier maar :wink:
A.s zaterdag kom ik samen met een maat van me de buurt van Antwerpen weer is onveilig maken :o
Nu wilde ik vragen of er hier op t net ofzo een site is die de zelfde functie ken t als hier somda.nl
Namelijk de mogelijkheid om voor een station naar keuze een drgl uit te draaien met naar keuze alle treinen door dat station die dag of alleen cargo's.
Het zou natuurlijk erg mooi zijn als we een id hebben van wat er zaterdag te zien zal zijn op cargo gebied.
Weet iemand hier of dat bestaat voor belgie en of er anders iets is waar ik die info ook vandaan kan halen. ??

Alvast bedankt voor de hulp :D

Grtz F de Groot
1607

Bericht door 1607 »

in het weekend heb je zo al veel minder cargo he.
phantom27

Bericht door phantom27 »

Ja dat is waar,het is helaas niet anders op het moment weinig tijd door de weeks om is de grens over te komen. :?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Er is maar een moment op de dag dat het "Cargo-leven" in gang schiet en dat is 's avonds!Zo tot in de vroege uurtjes zie je heel veel cargo vertrekken en aankomen in Aachen West.Wel moeilijk om ze op de foto te zetten , heb het zelf ook al ondervonden :cry: :P
Plaats reactie