werken: in stations

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
jan_olieslagers

Re: werken: in stations

Bericht door jan_olieslagers » 11 jan 2018, 20:16

Een streven naar maximale efficiëntie van de spuitcabines? Alle bankjes van alle stations ten lande op een weekje herspoten?

(sorry, niet ernstig hoor, het was eventjes sterker dan mezelf)
Pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.

Catenist

Bericht door Catenist » 13 jan 2018, 21:07

Het is niet correct dat jullie een vraag negeren, dat is niet goed voor jullie imago. Zelf ben ik de eerste om het imago van de nmbs en infrabel te verdedigen waar nodig, dus stel me niet teleur jongens :-)

Weet er iemand iets meer over het station van Binche? (zie vorige vraagstellingen)

Mvg,

Jan

Shrek

Bericht door Shrek » 13 jan 2018, 21:21

NIemand hier op het forum vertegenwoordigt officieel de NMBS of Infrabel he, we helpen wanneer we kunnen maar we moeten helemaal niets.
Als je een antwoord wil kan je best contact opnemen met de NMBS, via twitter en facebook gaat dat doorgaans het snelst. Laat ons vooral weten wat het antwoord is, we zijn even benieuwd als jij :wink:

Catenist

Bericht door Catenist » 13 jan 2018, 21:27

OK Shrek, maar je kan niet ontkennen dat de meesten onder jullie op dit forum hier wel goed op de hoogte zijn van het reilen en zeilen van nmbs en infrabel. Daarom dat ik het langs deze weg wou proberen. Maar je kan natuurlijk ook niet alles weten, dat begrijp ik wel :-)

Groeten,

Jan

Plaats reactie