Waarom gaat men niet rechtstreeks van de 1 kV verdeelpost (die is gevoed van HS post )naar je seinkeet (plaats transfo 1kV-110V) in seinkeet??
Blijkbaar maakt men gebruik van Transformatiepost 1kV (klein kastje in de field) die tussen je verdeelpost van 1kV zit en je seinkeet, ik snap niet waarom dat nodig is.
Kan iemand me hier wijzer maken
THX
Husky
1kV transformatiepost seininrichting
Re: 1kV transformatiepost seininrichting
hier kan ik even niet volgen, alle moderne seinketen hebben een voedingsgedeelte dat rechtstreeks op het 1000v-net hangt. wat voor transformatie zou er dan in dat kastje gebeuren?husky schreef:Waarom gaat men niet rechtstreeks van de 1 kV verdeelpost (die is gevoed van HS post )naar je seinkeet (plaats transfo 1kV-110V) in seinkeet??
Blijkbaar maakt men gebruik van Transformatiepost 1kV (klein kastje in de field) die tussen je verdeelpost van 1kV zit en je seinkeet, ik snap niet waarom dat nodig is.
Kan iemand me hier wijzer maken
THX
Husky
Re: 1kV transformatiepost seininrichting
Voedt die 1kV ook de overwegen ?
Hier in het dorp wil men problemen maken over gesloten overwegen als de gemeente zonder spanning valt.
Maar de 1kV komt van Berchem volgens mij.
Hier in het dorp wil men problemen maken over gesloten overwegen als de gemeente zonder spanning valt.
Maar de 1kV komt van Berchem volgens mij.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: 1kV transformatiepost seininrichting
De OW kan een tijd op batterij draaien.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Re: 1kV transformatiepost seininrichting
Maar zolang de 1kV blijft, blijft hij dus zeker werken ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide