Brand in Brussel Centraal

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
Plaats reactie
Lukas
Berichten: 1668
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Brand in Brussel Centraal

Bericht door Lukas »

Hoi,

Er is deze avond een brand geweest in Brussel Centraal. Hierdoor zijn er zware problemen tussen Brussel Noord en Brussel Zuid. Op Railtime zag ik dat bepaalde treinen een vertraging hadden van meer dan 1 uur. Ook zag ik op Railtime dat men bepaalde treinen heeft omgeleid langs lijn 28 rond Brussel. Deze treinen hadden geen halte in Brussel Noord , Brussel Centraal en Brussel Zuid wat in mijn ogen redelijk uitzonderlijk is. IR 3518 is hier een voorbeeld van.

Op http://www.deredactie.be kan je een artikel vinden.

Lukas
Laatst gewijzigd door Lukas op 06 nov 2014, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Papanero
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 jan 2007, 07:47
Locatie: Pannenhuis / Thurn & Taxis (Lijn 28)

Re: BRAND IN BRUSSEL CENTRAAL.

Bericht door Papanero »

Ja een deel van de treinen omleiden langs lijn 28 kan natuurlijk maar de stations op die lijn (Weststation en Simonis) gaan helemaal dicht (letterlijk op slot) na het laatste treintje naar Dendermonde om 19u08.... Absurde situatie !
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: BRAND IN BRUSSEL CENTRAAL.

Bericht door Steve »

Papanero schreef:Ja een deel van de treinen omleiden langs lijn 28 kan natuurlijk maar de stations op die lijn (Weststation en Simonis) gaan helemaal dicht (letterlijk op slot) na het laatste treintje naar Dendermonde om 19u08.... Absurde situatie !
Dat zal alvast veranderen met de nieuwe dienstregeling... maar nog absurder is dat dat enkel in het weekend zal gelden (dan rijdt de L Dendermonde - West - Zuid - Noord - Aalst de hele dag). Tijdens de week zal het ongeveer zoals nu blijven.
Plaats reactie