Station Antwerpen-Berchem

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
Plaats reactie
robin.koeklenberg

Station Antwerpen-Berchem

Bericht door robin.koeklenberg »

Beste treinenthousiasten,

In het kader van mijn opleiding (master in de ingenieurswetenschappen: VLITS) schrijf ik een paper rond het station van Antwerpen-Berchem. Jullie zouden me enorm kunnen helpen door onderstaande enquête in te vullen. Het duurt maximaal 3 MIN. (ik verloot 2 filmtickets onder de deelnemers)

https://docs.google.com/forms/d/1EvCvBD ... =send_form

Alvast bedankt,
Koeklenberg Robin
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: Station Antwerpen-Berchem

Bericht door profke »

vragen zijn nogal bizar...

ik heb het woord "abonnement" nergens zien staan, pas na lang zoeken wist ik dat je "traject treinkaart" bedoelde.

ik woon buiten antwerpen en ga naar mijn werk. de afstand van thuis tot berchem statie is dus vrij irrelevant... zal afstand berchem<=>werk dan maar invullen. (1 km)

de andere vragen zijn ook in die ambiguïteit...
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Station Antwerpen-Berchem

Bericht door kika »

Er ontbreekt inderdaad duidelijkheid: wanneer is Berchem aankomst- dan wel vertrekstation en voor welke vragen is het ene dan wel het andere relevant? Voor inspiratie, neem eens contact op met bvb. een treintrambus of een Rover, die hebben wel vaker enquêtes over verschillende stations en hoe je er heen gaat, wat voor reis je maakt etc.
robin.koeklenberg

Re: Station Antwerpen-Berchem

Bericht door robin.koeklenberg »

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geprobeerd de enquête al wat duidelijker te maken en zal zeker contact opnemen met treintrambus.

Mvg,
Robin
Plaats reactie