Pagina 2 van 2

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 30 mar 2015, 13:12
door dekooiker
TAB4 met voor elke beweging een af te werken dialoog.
Dat kan echt geen 30 jaar blijven staan al is dat technisch geen probleem.
Het enige probleem zijn de mensen die tot nader order voor bediening moeten zorgen; na een tijd verzwakt de aandacht voor die dialoog en wordt die snel weggeklikt...

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 30 mar 2015, 21:43
door groentje
Tja, zolang het mensen zijn, die voor de bediening moeten zorgen, kan je daar maar beter mee rekening houden...

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 25 jun 2015, 12:00
door byter
Dit is trouwens aangepast. Het is nu één spoorvak en er staan geen beheerde seinen meer.

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 25 jun 2015, 19:15
door Bibke
Thanks voor de update.

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 25 jun 2015, 21:13
door Dieselfreak
En waarom staat er weer een volledig foute foto bij het artikel? Ik beloof 20.000 Euro voor degene die een klassiekje - zonder het te laten slepen door iets anders - in Neerpelt kan krijgen. :)

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 26 jun 2015, 00:11
door trainlovertje
Dieselfreak schreef:En waarom staat er weer een volledig foute foto bij het artikel? Ik beloof 20.000 Euro voor degene die een klassiekje - zonder het te laten slepen door iets anders - in Neerpelt kan krijgen. :)
Ik weet niet als het je al opgevallen is, maar er zijn slechts enkele foto's die de krantenwebsites elke keer opnieuw gebruiken ;p Komt omdat ze niet zomaar een foto mogen nemen en die op hun site zetten, en dat komt omdat het commercieel gericht is volgens mij. Ofwel wisten ze niet dat er in Neerpelt op diesel gereden wordt, ofwel hadden ze niets anders :lol:

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 26 jun 2015, 15:52
door Beesty
Dieselfreak schreef:En waarom staat er weer een volledig foute foto bij het artikel? Ik beloof 20.000 Euro voor degene die een klassiekje - zonder het te laten slepen door iets anders - in Neerpelt kan krijgen. :)
20.000 zei je? Telt duwen ook mee? :lol:

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 26 jun 2015, 17:23
door dekooiker
Jeroen schreef:Iets heel goedkoop: blokstelsel per telefoon? :P
Wordt door dezelfde persoon aan zichzelf geblokt en dus zal dat ook niet helpen.
Een probleem dat durft opduiken als twee voormalige randposten door dezelfde persoon bediend worden met BSR-installatie.

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 01 jul 2015, 23:30
door nahoj
Dieselfreak schreef:En waarom staat er weer een volledig foute foto bij het artikel? Ik beloof 20.000 Euro voor degene die een klassiekje - zonder het te laten slepen door iets anders - in Neerpelt kan krijgen. :)
Shrek, voor wanneer is de elektrificatie tot Neerpelt? Als je snel genoeg bent, stelt Dieselfreak blijkbaar een (bescheiden) PPS voor :mrgreen:

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 02 jul 2015, 09:54
door LML
Dieselfreak schreef:En waarom staat er weer een volledig foute foto bij het artikel? Ik beloof 20.000 Euro voor degene die een klassiekje - zonder het te laten slepen door iets anders - in Neerpelt kan krijgen. :)
Wacht nog 1/2 jaar, dan kunnen ze elektrisch tot in Mol. Als ze in Mol de 300 km/u gehaald hebben, kunnen ze mooi uitbollen tot in Neerpelt... :mrgreen: Niks nodig voor te trekken of te duwen...

Re: twee-treinen- op zelfde-spoor Neerpelt

Geplaatst: 03 jul 2015, 17:30
door Shrek
nahoj schreef:
Dieselfreak schreef:En waarom staat er weer een volledig foute foto bij het artikel? Ik beloof 20.000 Euro voor degene die een klassiekje - zonder het te laten slepen door iets anders - in Neerpelt kan krijgen. :)
Shrek, voor wanneer is de elektrificatie tot Neerpelt? Als je snel genoeg bent, stelt Dieselfreak blijkbaar een (bescheiden) PPS voor :mrgreen:
Helaas zal dat er niet voor 2020 zijn. Kleine kans dat er dan nog klassiekjes rondrijden.