Binnenkomen op rood

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
Asterix

Re: Binnenkomen op rood

Bericht door Asterix » 28 dec 2018, 16:42

groentje schreef:
28 dec 2018, 16:06
Als ik zou moeten gokken waarom het wel kon, de voorbije dagen was het iets rustiger en dan is het makkelijker om daar aandacht voor te hebben...
Ik gok erop dat er die dagen iemand zat die consequent de seinen open zette en dat die persoon/personen nu thuis zijn.

brouckie

Bericht door brouckie » 28 dec 2018, 16:46

CursorX schreef:
28 dec 2018, 14:22
brouckie schreef:
28 dec 2018, 11:36
CursorX schreef:
27 dec 2018, 19:26
Even verdergaan op het goeie, is er een update gebeurd? Zijn er nieuwe instructies?
Op de pijnpunten waar ik vaak rij, zijnde Luik, Leuven en Brugge, was het tot voor kort elke keer op 2 geel binnenkomen, tot frustratie van alles en iedereen. Sinds een dag of 2 a 3 is het op al die plaatsen consequent groen om binnen te rijden. Komt de stiptheid, comfort en humeur van de machinist ten goede! Hopelijk is dit geen kerstcadeau van een week en blijft het zo!
Nog niets van gemerkt. Op 26 december zowel in Leuven als in Luik binnengekomen met 2 geel... :roll:
Al moet ik er wel bij vermelden dat in Luik richting Ans er eerst nog een andere trein buiten moest rijden. In de drie andere gevallen niets, noppes, nada, niente...
Ik zeg al niets meer, vandaag overal rood gehad waar maar een sein stond, en dan opeens groen zonder kruisingen, met vertraging tot gevolg. Zucht.
Haha, zo ken ik Infrabel weer :twisted: . Tegenwoordig zelfs zo erg dat je in Verviers met 2 geel aan het perron komt richting Luik...

stabilo

Bericht door stabilo » 12 jan 2019, 14:14

Asterix schreef:
groentje schreef:
28 dec 2018, 16:06
Als ik zou moeten gokken waarom het wel kon, de voorbije dagen was het iets rustiger en dan is het makkelijker om daar aandacht voor te hebben...
Ik gok erop dat er die dagen iemand zat die consequent de seinen open zette en dat die persoon/personen nu thuis zijn.

Ik ook

Plaats reactie