Buiten de airco is er niet veel anders hoor, je hebt nog steeds even veel/weinig plaats als bestuurder.Steven schreef:Naar comfort kijken bestuurders zeker. Net daarom dat die blauwe 62en een update gekregen hebben. Als ik mij niet vergis zit er nu zelfs airco in.
Locs Infrabel
Re: Locs Infrabel
Re: Locs Infrabel
Maar het blijft fijner rijden voor de TB en vooral je hebt een goed zicht.Robin schreef:Buiten de airco is er niet veel anders hoor, je hebt nog steeds even veel/weinig plaats als bestuurder.Steven schreef:Naar comfort kijken bestuurders zeker. Net daarom dat die blauwe 62en een update gekregen hebben. Als ik mij niet vergis zit er nu zelfs airco in.
Re: Locs Infrabel
Uiteraard maar ik antwoordde op het comfort dat Steven aanhaalde, de betere zichtbaarheid dat u aanhaalt is meer iets praktischBibke schreef:Maar het blijft fijner rijden voor de TB en vooral je hebt een goed zicht.Robin schreef:Buiten de airco is er niet veel anders hoor, je hebt nog steeds even veel/weinig plaats als bestuurder.Steven schreef:Naar comfort kijken bestuurders zeker. Net daarom dat die blauwe 62en een update gekregen hebben. Als ik mij niet vergis zit er nu zelfs airco in.
Re: Locs Infrabel
Dank voor de verduidelijking Dlocs 62/63 <=> Dlocs 77/78
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Re: Locs Infrabel
Robin, ik begreep u volledig zoals je beschrijft maar ik wou uw post en het gebruiksgemak van de HLD 62 nog wat meer accentueren .Robin schreef:Uiteraard maar ik antwoordde op het comfort dat Steven aanhaalde, de betere zichtbaarheid dat u aanhaalt is meer iets praktischBibke schreef:Maar het blijft fijner rijden voor de TB en vooral je hebt een goed zicht.Robin schreef:
Buiten de airco is er niet veel anders hoor, je hebt nog steeds even veel/weinig plaats als bestuurder.