Uitwerpselen veroorzaken ongevallen
het is gewoon altijd irritant om met nen break te reizen.
Hoe meer ik erin zit, hoe minder ik ze kan appreciëren
als ze stilstaan al da getuut, dan die compressor, die veel te traag sluitende deuren pfff.
Daarstraks zag ik trouwens de L Herentals - Antwerpen met wat problemen blijkbaar.
Hij gaf tractie maar reed in de verkeerde richting. Direct terug gestopt en zo nog 3 keer geprobeerd ofzo, dan heeft den TB zenne kop eens buitengestoken, misschien iets met de deuren ofzo die ni helemaal toe waren, en toen lukte het ineens wel
Ook nog iets vreemds gezien met nen 41
der was geen plaats meer, dus zat ik int midden, en der zat ook iemand op het trapke, en die trok aan een hendeltje ofzo in het deursysteem zelf, waardoor de deur vanzelf sloot... Vond het maar vreemd
Hoe meer ik erin zit, hoe minder ik ze kan appreciëren
als ze stilstaan al da getuut, dan die compressor, die veel te traag sluitende deuren pfff.
Daarstraks zag ik trouwens de L Herentals - Antwerpen met wat problemen blijkbaar.
Hij gaf tractie maar reed in de verkeerde richting. Direct terug gestopt en zo nog 3 keer geprobeerd ofzo, dan heeft den TB zenne kop eens buitengestoken, misschien iets met de deuren ofzo die ni helemaal toe waren, en toen lukte het ineens wel
Ook nog iets vreemds gezien met nen 41
der was geen plaats meer, dus zat ik int midden, en der zat ook iemand op het trapke, en die trok aan een hendeltje ofzo in het deursysteem zelf, waardoor de deur vanzelf sloot... Vond het maar vreemd
Die breaks zijn ook echt 'afgereden'. Zo vuil, zo versleten, zouden die nog wel gekuist worden? Ook de WC aan de breaks zijn ook maar aan de vuile kant.Wover schreef:het is gewoon altijd irritant om met nen break te reizen.
Hoe meer ik erin zit, hoe minder ik ze kan appreciëren
als ze stilstaan al da getuut, dan die compressor, die veel te traag sluitende deuren pfff.
Daarstraks zag ik trouwens de L Herentals - Antwerpen met wat problemen blijkbaar.
Hij gaf tractie maar reed in de verkeerde richting. Direct terug gestopt en zo nog 3 keer geprobeerd ofzo, dan heeft den TB zenne kop eens buitengestoken, misschien iets met de deuren ofzo die ni helemaal toe waren, en toen lukte het ineens wel
Ook nog iets vreemds gezien met nen 41
der was geen plaats meer, dus zat ik int midden, en der zat ook iemand op het trapke, en die trok aan een hendeltje ofzo in het deursysteem zelf, waardoor de deur vanzelf sloot... Vond het maar vreemd
allé gij, zo een toffe verfrissing langs onder
maar de breaks zijn wel afgereden, qua rijcomfort zijn ze nog tamelijk goed, maar de zetels in 1e klas zien bruin ipv geelachtig en een nieuwe schildering mag ook wel eens.
Anders een break in I11/13 kleuren, dat heeft nog niemand gephotoshopped denk ik e
moet ni echt lelijk zijn denk ik zo
maar de breaks zijn wel afgereden, qua rijcomfort zijn ze nog tamelijk goed, maar de zetels in 1e klas zien bruin ipv geelachtig en een nieuwe schildering mag ook wel eens.
Anders een break in I11/13 kleuren, dat heeft nog niemand gephotoshopped denk ik e
moet ni echt lelijk zijn denk ik zo
Breaks hebben idd goede rij-eigenschappen. En degelijke tractie-elektronica.
Aleen mag die goed onder handen genomen worden!
Ik denk aan:
> airco
> verwarming
> nieuw intrieur
> nieuwe vloerbekleding
> gesloten toiletsysteem
en dan nieuw jasje natuurlijk
misschien morgen eens illustrator-en. (photoshop is daarvoor niet echt geschikt)
Aleen mag die goed onder handen genomen worden!
Ik denk aan:
> airco
> verwarming
> nieuw intrieur
> nieuwe vloerbekleding
> gesloten toiletsysteem
en dan nieuw jasje natuurlijk
misschien morgen eens illustrator-en. (photoshop is daarvoor niet echt geschikt)
Eigenlijk bijna niet. Maar die ongemoderniseerde klassiekskes hebben ook geen al te propere WC. Zo percies heeft bijna iedereen de neiging, oude WC, dus mogen we hem vuil makenSteven schreef:jij noemt de wc van een break vuil???? dan ken je die duidelijk nog niet van een sprinter of een varkensneusje
Ik reis nogal eens veel in het weekend, en tot nu toe heb ik nergens klachten over , enkel over een klassiek stelletje toen het ijskoud was en waar in 2de klas geen verwarming brande.(ik zat in eerste klas lekker warm)En van de breaks , vind ik die nog vrij modern , de wc's en het interieur mogen van mij zo blijven.De hondneus of hoe heten ze weer , dat vind ik dus echte rotzooi de geur in eerste klas is precies rotte vis en de toiletten een echte ramp...Allen chance dat als ik reis , meestal met AM96/I11+HLE13/break is en voor de rest blijf ik gespaard Maar een vuile pot ben ik nog maar ene keer in diene hond tegengekomen...VInd de treinen binnenin ook niet zo mooi!Steven schreef:jij noemt de wc van een break vuil???? dan ken je die duidelijk nog niet van een sprinter of een varkensneusje
Gisteren kwam ik van Mortsel tot Aarschot met ne Bril (am86)en dat vind ik binnen heel schone treinen.Mooie gordijnen enzo...Enkel ze mogen de 1 en 2 eens duidelijker schrijven want ik zat dus in eerste klas , en ik besefte het pas toen ik uitstapte zelfs de conducteur zei er niets van