Uitwerpselen veroorzaken ongevallen

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

In een Break of klassiekske vind ik dat nu eens zo ambetant om boven zo'n compressor te zitten wanneer dat spel begint te draaien!
Wover

Bericht door Wover »

het is gewoon altijd irritant om met nen break te reizen.

Hoe meer ik erin zit, hoe minder ik ze kan appreciëren

als ze stilstaan al da getuut, dan die compressor, die veel te traag sluitende deuren pfff.

Daarstraks zag ik trouwens de L Herentals - Antwerpen met wat problemen blijkbaar.

Hij gaf tractie maar reed in de verkeerde richting. Direct terug gestopt en zo nog 3 keer geprobeerd ofzo, dan heeft den TB zenne kop eens buitengestoken, misschien iets met de deuren ofzo die ni helemaal toe waren, en toen lukte het ineens wel :roll:


Ook nog iets vreemds gezien met nen 41

der was geen plaats meer, dus zat ik int midden, en der zat ook iemand op het trapke, en die trok aan een hendeltje ofzo in het deursysteem zelf, waardoor de deur vanzelf sloot... Vond het maar vreemd
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wover schreef:het is gewoon altijd irritant om met nen break te reizen.

Hoe meer ik erin zit, hoe minder ik ze kan appreciëren

als ze stilstaan al da getuut, dan die compressor, die veel te traag sluitende deuren pfff.

Daarstraks zag ik trouwens de L Herentals - Antwerpen met wat problemen blijkbaar.

Hij gaf tractie maar reed in de verkeerde richting. Direct terug gestopt en zo nog 3 keer geprobeerd ofzo, dan heeft den TB zenne kop eens buitengestoken, misschien iets met de deuren ofzo die ni helemaal toe waren, en toen lukte het ineens wel :roll:


Ook nog iets vreemds gezien met nen 41

der was geen plaats meer, dus zat ik int midden, en der zat ook iemand op het trapke, en die trok aan een hendeltje ofzo in het deursysteem zelf, waardoor de deur vanzelf sloot... Vond het maar vreemd
Die breaks zijn ook echt 'afgereden'. Zo vuil, zo versleten, zouden die nog wel gekuist worden? Ook de WC aan de breaks zijn ook maar aan de vuile kant.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

jij noemt de wc van een break vuil???? dan ken je die duidelijk nog niet van een sprinter of een varkensneusje
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

op de L leuven-hasselt in het weekend hebben ze de oude dubbeltjes door breaks vervangen, ik vind het een verbetering (MS 96 was natuurlijk nog beter maarja :roll: )
Wover

Bericht door Wover »

allé gij, zo een toffe verfrissing langs onder :lol:


maar de breaks zijn wel afgereden, qua rijcomfort zijn ze nog tamelijk goed, maar de zetels in 1e klas zien bruin ipv geelachtig en een nieuwe schildering mag ook wel eens.

Anders een break in I11/13 kleuren, dat heeft nog niemand gephotoshopped denk ik e :P

moet ni echt lelijk zijn denk ik zo :)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Breaks hebben idd goede rij-eigenschappen. En degelijke tractie-elektronica.
Aleen mag die goed onder handen genomen worden!
Ik denk aan:
> airco
> verwarming
> nieuw intrieur
> nieuwe vloerbekleding
> gesloten toiletsysteem
en dan nieuw jasje natuurlijk
misschien morgen eens illustrator-en. (photoshop is daarvoor niet echt geschikt)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

die dingen hierboven kunnen inderdaad wel beter, maar hun livrei vind ik juist mooi. alleen jammer dat sommige stukken door graffiti weg zijn :roll:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Heb al de voorkant in 13 kleurjes gezet; niet echt geslaagd vind ik...
Oordeel zelf!

Dit is het NU: Afbeelding En in new look: Afbeelding Morgen: next episode; zijkanten :)
(heeft er iemand een foto met redelijke resolutie met de zijkant recht erop? Dit zou wel handig zijn)
paljas

Bericht door paljas »

SIMPY.be schreef: Afbeelding
Waar is dat accident gebeurd?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ajaj, er zit een fout in...
Die rode lijn heb ik gewoon weg gedaan, en dat mocht niet... aj
Want er zit een scheve (grijze) lijn onder.
Ik heb de newlook niet opgeslaan, dus kan het niet meer juist doen, of ik moet herbeginnen. Sorry voor de fout!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

En in de tijd dat de dieren nog spraken, hadden ze de volgende liverei; Afbeelding (om volledig te zijn)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:jij noemt de wc van een break vuil???? dan ken je die duidelijk nog niet van een sprinter of een varkensneusje
Eigenlijk bijna niet. Maar die ongemoderniseerde klassiekskes hebben ook geen al te propere WC. Zo percies heeft bijna iedereen de neiging, oude WC, dus mogen we hem vuil maken :cry:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Steven schreef:jij noemt de wc van een break vuil???? dan ken je die duidelijk nog niet van een sprinter of een varkensneusje
Ik reis nogal eens veel in het weekend, en tot nu toe heb ik nergens klachten over , enkel over een klassiek stelletje toen het ijskoud was en waar in 2de klas geen verwarming brande.(ik zat in eerste klas :lol: lekker warm)En van de breaks , vind ik die nog vrij modern , de wc's en het interieur mogen van mij zo blijven.De hondneus of hoe heten ze weer , dat vind ik dus echte rotzooi :? de geur in eerste klas is precies rotte vis en de toiletten een echte ramp...Allen chance dat als ik reis , meestal met AM96/I11+HLE13/break is en voor de rest blijf ik gespaard :lol: Maar een vuile pot ben ik nog maar ene keer in diene hond tegengekomen...VInd de treinen binnenin ook niet zo mooi!

Gisteren kwam ik van Mortsel tot Aarschot met ne Bril (am86)en dat vind ik binnen heel schone treinen.Mooie gordijnen enzo...Enkel ze mogen de 1 en 2 eens duidelijker schrijven want ik zat dus in eerste klas , en ik besefte het pas toen ik uitstapte :oops: zelfs de conducteur zei er niets van :roll:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die gordijnen van die sprinters (duikbrillen) kunnen dan schoon zijn, kwaliteit noem ik ze niet, ze worden nogal is mishandeld :-)
Plaats reactie