Re: werken: in stations
Geplaatst: 30 jan 2021, 12:30
Toch al van voor vorige zomer. Daarmee dat ik het zo traag vind gaan...
Toch al van voor vorige zomer. Daarmee dat ik het zo traag vind gaan...
Gaat inderdaad weer tergend traag vooruit. Volgens alle communicatie zou perron 6-7 december 2020 af geweest moeten zijn. Ik heb het nagevraagd, nu spreekt men van voorjaar 2021.trainlovertje schreef: ↑30 jan 2021, 12:30Toch al van voor vorige zomer. Daarmee dat ik het zo traag vind gaan...
Amai Dan is het inderdaad maat aan een slakkengangetje...trainlovertje schreef: ↑30 jan 2021, 12:30Toch al van voor vorige zomer. Daarmee dat ik het zo traag vind gaan...
Een hardgekookt ei tegen een vleugelpiano :) ? (cfr. Gil Jourdan, "Les cargos du crépuscule")Hoeveel gaan we er op inzetten dat eind 2024 weer niet gehaald wordt?
Maar dat was dan ook een prestigeproject, toch, toentertijds, zowel voor de politici als voor het spoorbedrijf? Dan kan het wel, ja :(Het station van Genk ging indertijd een pak rapper.
Het station van Genk een prestigeproject?jan_olieslagers schreef: ↑30 jan 2021, 21:52 Maar dat was dan ook een prestigeproject, toch, toentertijds, zowel voor de politici als voor het spoorbedrijf? Dan kan het wel, ja
Volgens mij bedoelt Jan de stationsbouw zelf in de jaren '70 en niet de renovatiewerken van een dikke 5 jaar geleden die jij waarschijnlijk bedoelt.TB_worden schreef: ↑31 jan 2021, 14:27Het station van Genk een prestigeproject?jan_olieslagers schreef: ↑30 jan 2021, 21:52 Maar dat was dan ook een prestigeproject, toch, toentertijds, zowel voor de politici als voor het spoorbedrijf? Dan kan het wel, ja
Nee, dat hoogteverschil gaat nog altijd blijven bestaan. Het kan ook moeilijk anders aangezien lijn 53 onder lijn 25 moet raken.Klassiekje schreef: ↑26 feb 2021, 19:15 Is het eigenlijk de bedoeling dat in Mechelen alle perrons op dezelfde hoogte komen te liggen?
Daar zou binnenkort verandering in moeten komen, bericht van gisteren: https://www.mecheleninbeweging.be/geen- ... k-station/jan_olieslagers schreef: ↑26 feb 2021, 19:34 Ik heb daar recentelijks rondgelopen, en waar ik driftig en rommelig zag werken aan sporen 11/12, daar was er geen teken van actie - zelfs geen kuisploeg - te zien aan 1-6.
Zoiets dacht ik alGlodenox schreef: ↑26 feb 2021, 19:33Nee, dat hoogteverschil gaat nog altijd blijven bestaan. Het kan ook moeilijk anders aangezien lijn 53 onder lijn 25 moet raken.Klassiekje schreef: ↑26 feb 2021, 19:15 Is het eigenlijk de bedoeling dat in Mechelen alle perrons op dezelfde hoogte komen te liggen?
Hm, het gaat er daar spectaculair aan toe gaan gaan, blijkbaar. Maar over een verplaatsing of verandering van perrons 1-6 lees ik daar toch niets? 1 en 2 zouden wel heraangelegd worden, maar blijven wel op dezelfde plaats; als ik het allemaal goed lees.trainlovertje schreef: ↑26 feb 2021, 19:41Daar zou binnenkort verandering in moeten komen, bericht van gisteren: https://www.mecheleninbeweging.be/geen- ... k-station/jan_olieslagers schreef: ↑26 feb 2021, 19:34 Ik heb daar recentelijks rondgelopen, en waar ik driftig en rommelig zag werken aan sporen 11/12, daar was er geen teken van actie - zelfs geen kuisploeg ;) - te zien aan 1-6.