Ik zit op school in kortrijk, dus het werdt 12u en iedereen mocht school verlaten (tot 13u) om te eten in de stad... dus iedereen neemt hun weg onderdoor station door om de weg naar stad te vervolgen, dus ik, nen maat, de helft van mijn klas, andere klas en nog mensen nemen de roltrap weer naar boven (we liepen onder de sporen) en wat gebeurde er toen we bijna boven waren: da stom spel stopt brusk en schiet letterlijk in volle vaart 2 a 3 meter achteruit en sloeg vast!!! na van de schrik bekomen te zijn zijn we stations gebouw binnen geweest en eens gezegt wa er met die roltrap was en wa we ervan vonden... lekker veilig zou ik zeggen....
int west vlaams: iederjen lag verre up under mulle en two nie géstig
het rare is dat die roltrap nog tamelijk veel buiten gebruik wordt gesteld...
Tja, roltrappen gevaarlijke dingen, in Rome Termini is er al eens een vrouw gestorven op een roltrap..
Er mankeerde een tree en als ge dan daar juist wou optrappen, heb je miserie
In Mechelen worden de roltrappen ook elke dag wel eens buiten dienst gesteld zenne.
Elgar schreef:Tja, roltrappen gevaarlijke dingen, in Rome Termini is er al eens een vrouw gestorven op een roltrap..
Er mankeerde een tree en als ge dan daar juist wou optrappen, heb je miserie
In Mechelen worden de roltrappen ook elke dag wel eens buiten dienst gesteld zenne.
In Londen hadden ze last van haarscheurtjes in de roltrappen. Is ook iemand tussen beland nadat een trede was gebroken. Gruwelijk einde...
Zelf neem ik zo weinig mogelijk de roltrappen. Niet uit schrik hoor, maar te voet is veel gezonder.
leve roltrappen zou ik zo zeggen
ze maken het leven gemakkelijk en zorgen er ook voor dat de hoeveelheid mensen die op de aarde zijn minder sterk groeien
Ik ben er op bepaalde plaatsen ook geen voorstande van. Om een voorbeeldje te geven: in Berchem op perron 4 blokkeren die roltrappen echt de doorgang als de benelux weer een keer te laat is en ik mag sprinten voor mijn IC-G. Door die roltrappen daar heb ik al meermaals mijn aansluiting gemist.
bwa ni te negatief, die andere waren wel tot op de draad versleten, al ettelijke keren hersteld, als zou weten hoeveel rondjes die per dag maken zou je eigenlijk verschieten denk ik wat de duurzaamheid van zo een toestel is, wetende da die motor geregeld op korte tijd start en stopt. vrij arbeidsintensief voor zo een motor