De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven over de ongeziene stroom van reizigers tussen Roosendaal en Antwerpen met jawel 2 afgeladen 800. Ze denken eraan om niet meer te rijden als er geen oplossing word gegeven voor iedereen zijn veiligheid (deuren van 800 zijn ook niet de meest betrouwbare). Hier gaan duidelijk nog vodden van komen.
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven
Dat klinkt indrukwekkend, maar wat is een D43? Edit: Aha, gevonden: aanvraag extra materieel. Maar wat gebeurd er met de ingevulde papiertjes? Of hoort deze vraag thuis in het topic over L12?
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven
Dat klinkt indrukwekkend, maar wat is een D43? Edit: Aha, gevonden: aanvraag extra materieel. Maar wat gebeurd er met de ingevulde papiertjes? Of hoort deze vraag thuis in het topic over L12?
Een D43 kan je bezien als een interne klachtenbrief.
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven over de ongeziene stroom van reizigers tussen Roosendaal en Antwerpen met jawel 2 afgeladen 800. Ze denken eraan om niet meer te rijden als er geen oplossing word gegeven voor iedereen zijn veiligheid (deuren van 800 zijn ook niet de meest betrouwbare). Hier gaan duidelijk nog vodden van komen.
Kan men met dat er meer Desiro's komen, er gewoon geen Rode Klassiekskes extra aanhangen?
haal gewoon de M2's en K-reeks van stal met wat 59, 55 en bolle neuzen en laat die maar racen tussen Roosendaal en Antwerpen, t zal snel opgelost zijn. (sorry, weer even aan't dromen)
Stijn82 schreef:of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal.
En dan nog, als het maar voor Roosendaal is, is die HLE 11 niet eens per se nodig.
ja, maar zoveel andere locs mogen er ook weer niet in nederland rijden (de 13 wel, maar de 18 niet, en de 21/27 vermoedelijk ook niet?), en de 11'en staan nu toch maar te niksen.
Welke treinstellen en/of locomotieven mogen tot Roosendaal?
Vanaf Roosendaal kunnen de passagiers naar verschillende bestemmingen. Dus een IC tot Roosendaal en er is al veel leed geleden.
De Fyra kan dan blijven voor mensen die een avontuurtje willen beleven tot en in Amsterdam
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?
Die discussie is hier al héél vaak gevoerd, de M6 is het grootste struikelblok (maar lang niet het enige).
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?
gewoon elk uur IC N laten doorrijden tot in Den Haag (verder mag ook)
materieel:
HLE11 met M5 ( als de politici echt willen dan is homologatie M5 maar een detail...)
Laatst gewijzigd door carlos op 13 dec 2012, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.