Fyra

ostbahnhof
Berichten: 889
Lid geworden op: 11 mei 2007, 22:24

Re: Fyra.

Bericht door ostbahnhof »

Delanopro schreef:Vandaag staat er weeral een artikel over de fyra in de krant link hln.
"Den Haag onderzoekt alternatief voor Fyra"
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... Fyra.dhtml
Stel je voor dat hier SBB of ÖBB gaat rijden tussen AMS en BRU, via Den Haag Hollands Spoor, dat zou wat zijn ;-) even dromen mag ;-)
grts
o
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Fyra.

Bericht door 260689 »

De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven over de ongeziene stroom van reizigers tussen Roosendaal en Antwerpen met jawel 2 afgeladen 800. Ze denken eraan om niet meer te rijden als er geen oplossing word gegeven voor iedereen zijn veiligheid (deuren van 800 zijn ook niet de meest betrouwbare). Hier gaan duidelijk nog vodden van komen.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Fyra.

Bericht door kika »

260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven
Dat klinkt indrukwekkend, maar wat is een D43? Edit: Aha, gevonden: aanvraag extra materieel. Maar wat gebeurd er met de ingevulde papiertjes? Of hoort deze vraag thuis in het topic over L12?
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Fyra.

Bericht door 260689 »

kika schreef:
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven
Dat klinkt indrukwekkend, maar wat is een D43? Edit: Aha, gevonden: aanvraag extra materieel. Maar wat gebeurd er met de ingevulde papiertjes? Of hoort deze vraag thuis in het topic over L12?
Een D43 kan je bezien als een interne klachtenbrief.
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Fyra.

Bericht door Retard »

260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven over de ongeziene stroom van reizigers tussen Roosendaal en Antwerpen met jawel 2 afgeladen 800. Ze denken eraan om niet meer te rijden als er geen oplossing word gegeven voor iedereen zijn veiligheid (deuren van 800 zijn ook niet de meest betrouwbare). Hier gaan duidelijk nog vodden van komen.
Kan men met dat er meer Desiro's komen, er gewoon geen Rode Klassiekskes extra aanhangen?
Stijn82
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 sep 2006, 17:17

Re: Fyra.

Bericht door Stijn82 »

of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal. ;)
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Fyra.

Bericht door Retard »

Inderdaad, mogelijkheden te over :D
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5335
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Fyra.

Bericht door Steve »

Stijn82 schreef:of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal. ;)
En dan nog, als het maar voor Roosendaal is, is die HLE 11 niet eens per se nodig.
ostbahnhof
Berichten: 889
Lid geworden op: 11 mei 2007, 22:24

Re: Fyra.

Bericht door ostbahnhof »

haal gewoon de M2's en K-reeks van stal met wat 59, 55 en bolle neuzen en laat die maar racen tussen Roosendaal en Antwerpen, t zal snel opgelost zijn. ;-) (sorry, weer even aan't dromen)
Stijn82
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 sep 2006, 17:17

Re: Fyra.

Bericht door Stijn82 »

MIVB-reiziger schreef:
Stijn82 schreef:of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal. ;)
En dan nog, als het maar voor Roosendaal is, is die HLE 11 niet eens per se nodig.
ja, maar zoveel andere locs mogen er ook weer niet in nederland rijden (de 13 wel, maar de 18 niet, en de 21/27 vermoedelijk ook niet?), en de 11'en staan nu toch maar te niksen.
Boris

Re: Fyra.

Bericht door Boris »

Welke treinstellen en/of locomotieven mogen tot Roosendaal?
Vanaf Roosendaal kunnen de passagiers naar verschillende bestemmingen. Dus een IC tot Roosendaal en er is al veel leed geleden. :)

De Fyra kan dan blijven voor mensen die een avontuurtje willen beleven tot en in Amsterdam :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Fyra.

Bericht door Steven »

Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Fyra.

Bericht door Retard »

Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5335
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Fyra.

Bericht door Steve »

Retard schreef:
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?
Die discussie is hier al héél vaak gevoerd, de M6 is het grootste struikelblok (maar lang niet het enige).
carlos

Re: Fyra.

Bericht door carlos »

Retard schreef:
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?

gewoon elk uur IC N laten doorrijden tot in Den Haag (verder mag ook)

materieel:
HLE11 met M5 ( als de politici echt willen dan is homologatie M5 maar een detail...)
Laatst gewijzigd door carlos op 13 dec 2012, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie