Eurostar krijgt slechte punten (Avignon > Londen)

Plaats reactie
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Eurostar krijgt slechte punten (Avignon > Londen)

Bericht door Patrick »

Maar ja, 't is dan ook van een journalist :wink:

"Are Eurostar's standards in decline?"
neigezug

Re: Eurostar krijgt slechte punten (Avignon > Londen)

Bericht door neigezug »

In kijk uit naar Deutsche Bahn haar ICE naar London.
kristofvt
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 okt 2010, 21:34

Re: Eurostar krijgt slechte punten (Avignon > Londen)

Bericht door kristofvt »

Eurostar is toch zijn vloot aan het upgraden. Zo zal er toch ook wifi en een moderner intereur in de oudere stellen komen zodat de zakenklant meer tevreden is.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Eurostar krijgt slechte punten (Avignon > Londen)

Bericht door kika »

Mjah, vreselijk duur wifi? Is het echt enkel de 'zakenklant' die dat waardeert? In Oostenrijk en Nederland zie ik vanalles en iedereen er gebruik van maken. Het aspect van de uitverkochte restowagen is iets waar iedere trein wel eens mee te maken heeft, problematischer is het als het inderdaad standaard 'leeg' terugrijden is. Vernieuwd rijtuigen helpen daar niets aan. Avignon is natuurlijk ook een stukje verder weg als Brussel of Parijs.
kristofvt
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 okt 2010, 21:34

Re: Eurostar krijgt slechte punten (Avignon > Londen)

Bericht door kristofvt »

Was maar dat ze in dit artikel Eurostar slechter vonden dan thalys en andere operatoren zoals TGV-est en NTV. Denk dat na de grondige renovatie en indienstneming van de 10 nieuwe stellen het comfort wel zal verbeteren (deftiger interieur + extra diensten). Hoe zit het met de catering van de Zomer en winter thalys. Hebben deze ook problemen op hun terugreis?
Met zakenreiziger bedoelde ik klanten die bereidt zijn voor extra's te betalen zoals maaltijden en WIFI (dat de dienst duurder is omdat het internationaal is en de klant niet steeds bij de grens moet aanmelden kan ik begrijpen). Veel klanten zijn ook tevreden met basiscomfort en een betrouwbare dienstverlening zie de 1.000.000 reizen die al verkocht zijn voor de Ouigo dienst van de SNCF.
Plaats reactie