Ik had NS al een lijst met opmerkingen gestuurd. Daar heb ik deze nog aan toegevoegd. In Noorderkempen had ter plaatse personeel moeten zijn, net als er bv. in Breda was.rdv schreef:@dentheo: interessante lijst. Hopelijk komt dit terecht bij de mensen die deze regelingen opmaken en coördineren, want de puntjes die je opsomt zijn klassieke pijnpunten bij dergelijke situaties. Ik kan wel begrijpen dat de TBGs niet allemaal de situatie in Brecht kennen. Maar met enkele pijlen en wat borden zou men gemakkelijk het loopparcours en de opstapplaats kunnen duidelijk maken.
Bedoel je de boekingsmodule? Ik heb in de week voor Pasen de toestand een beetje in de gaten gehouden. Bijna elke dag waren er wel wijzigingen. Op donderdag 17 april echter stelde ik vast dat alle vervangende dienstregelingen eidenlijk warenn opgenomen en dat de treinen die (deels) niet reden ook waren opgeheven. Het langste had geduurd het toevoegen van de treinen naar Noorderkempen die de dienst opvulden tot een uurdienst.rdv schreef:De routeplanner op B-Europe kende de gewijzigde situatie en busuren - althans op vrijdag - niet. Behalve een melding dat men zo snel mogelijk de aangepaste uren zou opladen, is men niet gekomen.
Het doorrijden in Antwerpen-Centraal is in geen enkele planner opgenomen geweest, ook niet op Railtime. Alleen uit het feit dat de IC uit Charleroi en de trein naar Noorderkempen op hetzelfde perron stopten, kon je eventueel iets afleiden.
Welke treinen of bussen kon je op vrijdag dan nog niet in de planner/boekingsmodule terugvinden?
Groetjes,
Rian