Nieuwe Eurostartreinen in dienst?

Plaats reactie
BVG1988
Berichten: 565
Lid geworden op: 11 feb 2012, 20:26
Locatie: Erembodegem Terjoden
Contacteer:

Nieuwe Eurostartreinen in dienst?

Bericht door BVG1988 »

Ik heb deze ochtend een nieuwe Eurostartrein zien vertrekken uit Brussel-Zuid. De kleuren van de motorgedeelten van de trein warendonkerblauw/paars, niet geel als bij de exemplaren die nu rondrijden en de vorm was ook ander denk ik.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Nieuwe Eurostartreinen in dienst?

Bericht door Shrek »

BVG1988 schreef:Ik heb deze ochtend een nieuwe Eurostartrein zien vertrekken uit Brussel-Zuid. De kleuren van de motorgedeelten van de trein warendonkerblauw/paars, niet geel als bij de exemplaren die nu rondrijden en de vorm was ook ander denk ik.
Dat is geen nieuwe trein, maar een vernieuwde. Het bestaande park van Eurostar wordt immers helemaal gerenoveerd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwe Eurostartreinen in dienst?

Bericht door Steven »

Er rijden inderdaad al 1 of 2 motorbakken van de bestaande eurostartreinen, die al de nieuwe kleurenstelling hebben.
BVG1988
Berichten: 565
Lid geworden op: 11 feb 2012, 20:26
Locatie: Erembodegem Terjoden
Contacteer:

Re: Nieuwe Eurostartreinen in dienst?

Bericht door BVG1988 »

Ah ok. Ik dacht al. Dan was een van de 2 vernieuwde exemplaren die ik heb gezien deze morgen. Het was de trein van 7u56. Het treinnummer heb ik niet direct gevonden op de site van NMBS-Europe. :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Terminus
Berichten: 1125
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Nieuwe Eurostartreinen in dienst?

Bericht door Terminus »

We zijn gisteren met die "nieuwe" van Londen gereisd. Ik kan je verzekeren dat hij er vanbinnen nog steeds zoals de andere uitziet.
Plaats reactie