Thalys in 2019
Re: Thalys in 2019
als ik een privé venster start gaat het ook, waarschijnlijk scheelt er iets met hun cookies?
-
- Berichten: 3562
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Thalys in 2019
Dat is altijd mogelijk, ja. Maar eigenlijk zijn het niet "hun" cookies, wel de uwe - niets belet u ze op te kuisen. Ik doe dat af en toe wel eens, vanuit een gevoel voor hygiëne eerder dan uit dringende noodzaak.
NB vraag me niet hoe dat te doen, zelfs in m'n eigen omgeving (Ubuntu+Firefox) moet ik altijd weer zoeken waar nu precies de gas brandt...
NB vraag me niet hoe dat te doen, zelfs in m'n eigen omgeving (Ubuntu+Firefox) moet ik altijd weer zoeken waar nu precies de gas brandt...
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Thalys in 2019
Daarstraks zag ik deze. De reizigers van de Kempen en Limburg gaan er sterk op vooruit!
-
- Berichten: 3562
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Thalys in 2019
Lachen! Gieren!! Brullen!!!
Laatst gewijzigd door jan_olieslagers op 01 jul 2019, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Thalys in 2019
Bij de NMBS zouden ze ook eens moeten leren dat men een reis niet "verder zet" maar "voortzet".
Re: tgv 9828
Thalys zou er goed aan doen om de 9300 te verkopen aan de sncf, wat feitelijk een papieren transactie is, om zo wat meer stellen vrij te spelen.
Re: tgv 9828
Unk? De 9300-reeks zijn de meest rendabele treinen van Thalys, waarom zouden ze hun eigen kip met gouden eieren willen slachten?
Bovendien heeft de SNCF bijlange na niet genoeg treinstellen om de hele 9300-reeks te rijden.
Zo'n transactie zou bovendien allesbehalve van papier zijn, de aandeelhouders van Thalys en SNCF zijn niet dezelfde.
Re: tgv 9828
De verbinding Brussel-parijs is een vreemde eend in de bijt als je het vergelijkt met de overige diensten van thalys. Het is een opvuldienst.Shrek schreef: ↑13 sep 2019, 18:46Unk? De 9300-reeks zijn de meest rendabele treinen van Thalys, waarom zouden ze hun eigen kip met gouden eieren willen slachten?
Bovendien heeft de SNCF bijlange na niet genoeg treinstellen om de hele 9300-reeks te rijden.
Zo'n transactie zou bovendien allesbehalve van papier zijn, de aandeelhouders van Thalys en SNCF zijn niet dezelfde.
Re: tgv 9828
De 9300 gaat ook door naar Amsterdam hoor, de meerderheid van de treinen van Thalys valt hieronder. Je zou zelfs kunnen stellen dat al de andere treinen opvuldiensten van de 9300 zijn?
Re: tgv 9828
Ik weet niet waar jij over babbelt, de serie 9300 rijdt 7 keer per dag brussel-parijs om gaten op te vangen.
Re: Thalys in 2019
Ik kom uit op 21 treinen per dag tussen Brussel zuid en Parijs... De 93xx reeks tussen Parijs en Brussel is de “hoofd verbinding” van Thalys. Brussel-Keulen zijn “slechts” 5 ritten per dag 94xx reeks. En van de 93xx reeks rijden er 14 door van Brussel naar Amsterdam...
Re: Thalys in 2019
Gezien Rww hier niet meer gereageerd heeft denk ik dat hij dat intussen ook ingezien heeft4303 schreef: Ik kom uit op 21 treinen per dag tussen Brussel zuid en Parijs... De 93xx reeks tussen Parijs en Brussel is de “hoofd verbinding” van Thalys. Brussel-Keulen zijn “slechts” 5 ritten per dag 94xx reeks. En van de 93xx reeks rijden er 14 door van Brussel naar Amsterdam...