tgv 9828

Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: tgv 9828

Bericht door Shrek »

Portbou schreef:
groentje schreef: 12 sep 2019, 23:52 Ik heb dan ook geen boodschap aan iemand die dat schijnbaar een belediging vindt voor z'n intellect.
Ik ben uitgepraat. Dit was niet de bedoeling en is het mij niet waard.
Hij heeft wèl een punt. Jij (en enkele anderen hier op het forum) hebben een droombeeld van de ideale spoorwegen. Telkens er iets niet klopt met dat ideaalbeeld reageren jullie verontwaardigd of aanvallend op de professionals die uitleggen waarom bepaalde zaken gebeuren.
Het zou jullie sieren om ipv "ik vind het een schande dat..." meer te reageren als "hoe zou het komen dat...".
Jullie blijven de stuurlui aan wal die weinig kennis hebben van de werking van een spoorwegbedrijf, een beetje respect tegenover de mensen die hier hun best doen om alles uit te leggen is wel op zijn plaats.
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: tgv 9828

Bericht door trainlovertje »

Shrek schreef: 13 sep 2019, 14:03
Portbou schreef:
groentje schreef: 12 sep 2019, 23:52 Ik heb dan ook geen boodschap aan iemand die dat schijnbaar een belediging vindt voor z'n intellect.
Ik ben uitgepraat. Dit was niet de bedoeling en is het mij niet waard.
Hij heeft wèl een punt. Jij (en enkele anderen hier op het forum) hebben een droombeeld van de ideale spoorwegen. Telkens er iets niet klopt met dat ideaalbeeld reageren jullie verontwaardigd of aanvallend op de professionals die uitleggen waarom bepaalde zaken gebeuren.
Welja, zo is het inderdaad, maar toch snap ik dat sommigen daar gefrustreerd op reageren omdat het niet klantvriendelijker kan. Vooral de grote liefhebbers van treinreizen zijn hier natuurlijk de perfectionisten in. Ikzelf ben dat ook en vind het vaak ook vervelend dat iets niet beter geregeld is, maar heb daar begrip voor, omdat ik veel tijd besteed aan het bestuderen van de werking van de spoorbedrijven (en er ook vaak voor werk als jobstudent).
Hoe dan ook moet het op sommige vlakken klantvriendelijker, maar daarvoor is in eerste instantie vaak geld voor nodig en dat krijgen de spoorwegbedrijven niet zomaar...
Plaats reactie