Belgische treinen in italie ( na het verlies)

Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

sammarco1 schreef:http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... ?pos=-5527

Is dit ook nog een belgische loc ?

Groeten van Ernesto.....

Een 70 ?
Ja, dat is een Belgische loc, maar wel een reeks 80!
Het is ex-NMBS 8023 of de T1848 in Italïe nu.

Je hebt daar trouwens helemaal in het begin van de topic al eens foto's van gepost :wink:
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... ?pos=-5528
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... ?pos=-5529

En helemaal onderaan pagina 10 staat hij ook nog is :!:
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Amai die word dan nogal eens in de watten gelegd :lol: Sorry, had er geen erg in dat die er al stond, pardon...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
RhB

Bericht door RhB »

Wow, jawadde ...
Bedankt jongens.
Om de vingers van af te likken :P
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Goed nieuws!

De 5132 is gearriveerd in Italïe! (eigenlijk al een tijdje, want de foto is van 18 maart).
Deze loc heeft eerst nog op een werf in Armentières (Noord-Frankrijk) dienst gedaan alvorens naar Italïe overgebracht te worden.
Dankzij dat forum uit Italïe ben ik bij deze foto terechtgekomen, de 5132 aan het werk in Italïe!
Afbeelding (http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... pos=-23191)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Die loc ziet er ondertussen toch al wat minder nieuw uit dan toen hij Rail&Traction te Raeren verliet! :roll:
Bert

Bericht door Bert »

Hij is er nog maar en al grafitie... :roll:

Misschien een beetje laat, maar op 21 februari is de 9125 uit Charleroi vertrokken naar Italië.
Hij dient als onderdelenleverancier.
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Die extra beschilderingen waren er al op toen hij in Frankrijk bezig was hoor, daar in Armentières.

Zie maar op deze foto vanop http://www.treinfoto2000.be (foto van 1 november 2005) Afbeelding 5132 in het station van Armentières (Noord-Frankrijk) op 30 oktober 2005
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

En ik heb vandaag een omgebouwde BUDD van de Ferrovie Adriatico Sangritana of te wel de FAS kunnen fotograferen hier vlakbij in Empoli !

Zal ik aan Jhon Copsey vragen of hij nog meer foto's heeft van die diesel?

Die BUDDS

Afbeelding

Julie hebben daar al foto's van gezien dacht ik, maar ik was verast om hem deze nacht tegen te komen in Empoli, Zijn thuishaven, Lanciano ligt hier 700 Km vandaan ! Ik vermoed dat die hier is om testritten te doen !

Afbeelding

(Op de thumbnails klikken voor ware groote)

Voor de rest van deze foto's vandaag gemaakt, kijk verder op mijn website van de Sangritana, waar er nog meer van dit BUDD rijtuig staan + interieur en stuurcabine en WC

http://www.trenomania.org/fotogallery/t ... ?album=465
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 27 mar 2006, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

wow die budds zien er goed uit :P gaan ze dat met al die stelletjes in italië zo doen? :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die ms zitten verspreid over verschillende firma's, ni alle firma's geven dergelijke revisie aan die stellen
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

Sorry hoor, maar die ribbelwanden zijn echt verschrikkelijk :shock:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zo langs ze glans hebben vind ik het nog kunnen :-)
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Bastiaan schreef:Sorry hoor, maar die ribbelwanden zijn echt verschrikkelijk :shock:
Ja maar BUDD, maakte die rijtuigen met ribbelwanden...., niks aan te doen, anders zouden ze geen budd heten....

Kijk dit is ook een BUDD...

http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... pos=-19588


"Budd" is een firma zoals Bombardier zullen we maar zeggen uit Pensylvania....
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Steven schreef:die ms zitten verspreid over verschillende firma's, ni alle firma's geven dergelijke revisie aan die stellen
De FAS in Italie is de enigste spoorwegmaatschapij die zoveel geld over heeft om die oude BUDD's zodanig te renoveren ! 6 worden er zo verbouwd !

Eigenlijk een beetje onverantwoord om voor die oude bakken zoveel geld te investeren!

Op mijn website van de FAS (zie link hierboven) vind je ook het interieur , totaal vernieuwd !
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Ik heb eens van een Italiaan fotokes gekregen van de stuurpost en het interieur. De kwaliteit van die foto's is nu niet zo denderend (getrokken met een gsm), maar je kan toch zien dat van binnen ook alles veranderd is.


Eerst nog eentje langs buiten: Afbeelding Stuurpost: Afbeelding Van binnen: Afbeelding
sammarco1 schreef: Zal ik aan Jhon Copsey vragen of hij nog meer foto's heeft van die diesel?
Tuurlijk datte :wink:
sammarco1 schreef: Ja maar BUDD, maakte die rijtuigen met ribbelwanden...., niks aan te doen, anders zouden ze geen budd heten....

Kijk dit is ook een BUDD...

http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... pos=-19588

"Budd" is een firma zoals Bombardier zullen we maar zeggen uit Pensylvania....
Gewoon even voor de duidelijkheid zeggen dat die Belgische stellen AM56 (de Budd's) gebouwd zijn door BN (La Brugeoise et Nivelles), volgens de methode van de firma Budd.
Plaats reactie