Luc Lallemand (ex INFRABEL)
Geplaatst: 04 okt 2022, 10:37
Een informatie vor wat het waard is en wie dit alles van nabij bekijkt.
Luc Lallemand (PS signatuur) ,die de grote baas was van Infrabel (2013 -2019)en die zijn overgang maakt als président-general bij SNCF reseau in 2019 voor een contract van 4 ,jaar is net ontslagen of bedankt voor bewezen diensten).In het deftig Frans "limogé"...
Info in de marge:
Luc Lallemand, die bekend stond om zijn openhartigheid, verborg steeds minder dat het prestatiecontract, dat door de staat werd geëist na 35 miljard euro van de verschrikkelijke schuld van het bedrijf te hebben opgeslorpt, een onmogelijke missie was. SNCF Réseau zou in 2024 terugkeren naar een evenwichtig budget en Luc Lallemand beloofde productiviteitswinsten en zorgde ervoor dat het bedrijf in 2022 meer dan 2.500 agenten zou aanwerven.
Luc Lallemand, , klaagde echter dat hij niet voldoende werd geholpen door de staat (Frankrij) toen Duitsland besloot 86 miljard euro te investeren in zijn spoorwegnet. Een toespraak die de uitvoerende macht duidelijk niet beviel, zowel bij het ministerie van Verkeer als bij Bercy(Financien).
Dat gezegd hebbende, claimt de CEO van de SNCF, Jean-Pierre Farandou, voor zijn deel 100 miljard euro over vijftien jaar om het Franse spoor naar de top te brengen.
Luc Lallemand (PS signatuur) ,die de grote baas was van Infrabel (2013 -2019)en die zijn overgang maakt als président-general bij SNCF reseau in 2019 voor een contract van 4 ,jaar is net ontslagen of bedankt voor bewezen diensten).In het deftig Frans "limogé"...
Info in de marge:
Luc Lallemand, die bekend stond om zijn openhartigheid, verborg steeds minder dat het prestatiecontract, dat door de staat werd geëist na 35 miljard euro van de verschrikkelijke schuld van het bedrijf te hebben opgeslorpt, een onmogelijke missie was. SNCF Réseau zou in 2024 terugkeren naar een evenwichtig budget en Luc Lallemand beloofde productiviteitswinsten en zorgde ervoor dat het bedrijf in 2022 meer dan 2.500 agenten zou aanwerven.
Luc Lallemand, , klaagde echter dat hij niet voldoende werd geholpen door de staat (Frankrij) toen Duitsland besloot 86 miljard euro te investeren in zijn spoorwegnet. Een toespraak die de uitvoerende macht duidelijk niet beviel, zowel bij het ministerie van Verkeer als bij Bercy(Financien).
Dat gezegd hebbende, claimt de CEO van de SNCF, Jean-Pierre Farandou, voor zijn deel 100 miljard euro over vijftien jaar om het Franse spoor naar de top te brengen.