IC Luxemburg - Liege/Brussel

Plaats reactie
Bitburger
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 feb 2018, 12:24

IC Luxemburg - Liege/Brussel

Bericht door Bitburger »

Welk materieel rijdt op de route Luxemburg - Liege?
En Luxemburg - Brussel Midi?
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5318
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: IC Luxemburg - Liege/Brussel

Bericht door Steve »

Luxemburg - Luik is uitsluitend MS08, naar Brussel zijn de meeste treinen HLE 13 + I11/I10 of HLE 18 + 5 M6. De meeste lange (spits)treinen met nog meer M6 zijn beperkt tot Aarlen vanwege beperkte perroncapaciteit in Luxemburg; een van de genoemde stammen met I11/I10 doet dan het pendelritje tussen beide steden.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: IC Luxemburg - Liege/Brussel

Bericht door Accelerat »

In aanvulling op Steve's antwoord: Bekijk ook zeker deze website, die alle (geplande) treinsamenstellingen heeft voor Belgie: http://beluxtrains.net/indexnl.php?page=searchnumber
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: IC Luxemburg - Liege/Brussel

Bericht door Steven »

Mag ik jullie er attent op maken dat BItburger in de afgelopen jaren deze vraag elke keer opnieuw stelt, er zelf nadien nooit iets op zegt als mensen antwoorden. Hij deze vraag nu 2 keer op rij stelde in afzonderlijke rubrieken onderwerpen met gelijkaardige titel. Ik heb zijn ander onderwerp gesloten, als er nog antwoorden komen zou ik ze graag hier groeperen.
Steven schreef: 21 dec 2023, 11:18 Gelieve je eigen vraag niet steeds te herhalen. Men heeft hier al meermaals antwoord gegeven.

Je hebt al een gelijkaardige vraag gesteld in dat andere onderwerp dit jaar

viewtopic.php?t=15862

Je had al een gelijkaardige vraag gesteld in februari 2022. Gelieve je eigen berichten dus een beetje op te volgen.

viewtopic.php?t=15203


Alsook in 2021

viewtopic.php?t=14948
Waarbij ik dus even mezelf citeer en iedereen de links kan vinden naar de andere gelijkaardige vragen.
Plaats reactie