Railteam

rvdborgt
Berichten: 4314
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Railteam

Bericht door rvdborgt »

K V B schreef:
neigezug schreef:-Recent in Amsterdam de Beneluxtrein naar Brussel afgeschaft.Een half uur later was er een Thalys.
In het station werd afgeroepen dat de reizigers moesten wachten op de volgende Benelux.Een NSmedewerker ter plaatse zei dat men de Thalys kan ghebruiken mits reservering en Thalysvervoersbewijs
De Benelux rijd dan ook elk uur. Zoals de regels nu geformuleerd zijn heb je pas recht op een redelijk alternatief als je trein uitvalt en blijkbaar is de Benelux van een uur later voldoende.
Daarover is nog een uitspraak hangende.
K V B schreef:
-Ooit een mail naar de SNCF gestuurd of men zonder nieuw ticket de eerstvolgende Thalys igv. een gemiste Thalys door een TGV-vertraging.
Het antwoord van de SNCF was: NON, men dient hiervoor bij de aanschaf van het ticket een verzekering aan te schaffen.
Vreemd. Ik heb al een paar keer in Parijs wegens een vertraging een aansluiting gemist. De SNCF heeft daar nooit moeilijk over gedaan. Ik heb altijd zonder problemen de eerstvolgende trein mogen nemen. In een geval zelfs via een andere route.
Dan heb je geluk gehad. Ik heb al meermaals klachten gezien waarbij het SNCF-personeel de reiziger een nieuw ticket liet kopen.

Groetjes,
Rian
rdv
Berichten: 1223
Lid geworden op: 06 jul 2012, 18:55

Re: Railteam

Bericht door rdv »

Railteam lijkt me dood en begraven te zijn? Hun website lijkt niet meer te bestaan?
Van de vele beloofde voordelen hierboven is niet te veel in huis gekomen (zoals gezamenijke ticket)s
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Railteam

Bericht door Steve »

Heb het topic alvast verplaatst naar het nieuwe "Algemeen Internationaal".
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Railteam

Bericht door msts.be »

Lijkt mij nog altijd springlevend ? Althans de website is bij mij nog beschikbaar:
http://www.railteam.eu/en/
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Railteam

Bericht door Bibke »

Maar up-to-date is die niet meer.
Voor de nieuwsgierigheid is Neerpelt - Antwerpen-Centraal gekozen.
Die geeft nog steeds een overstap te Berchem zoals tijdens de werken aan en in Antwerpen-Centraal voor ondergrondse de tunnel en sporen.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie